Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 327585101, fax. 0326233786
REGON: 000525464 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urząd Miejski / Zamówienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenów przy ul. Sikorskiego” w Chrzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów przy ul. Sikorskiego” w Chrzanowie w zakresie zgodnym z wydaną w dniu 14.08.2017 r. przez Starostę Chrzanowskiego Decyzją nr 513/2017 o pozwoleniu na budowę obejmującą utwardzenie terenu, przebudowę drogi, budowę i przebudowę chodników, budowę miejsc postojowych, budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej, przebudowę kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci teletechnicznej, rozbiórkę budynku. 2. Zakres robót do wykonania: - zagospodarowanie terenów polegające na przebudowie jezdni, utwardzeniu terenu z kostki betonowej oraz z geokraty przestrzennej, budowa miejsc postojowych i chodników, wykonanie zieleńców, - budowa odwodnienia, - przebudowa i budowa oświetlenia, - wycinka drzew wraz z karczowaniem i wywiezieniem z terenu budowy, - rozbiórka budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1a do SIWZ). 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonania robót dla przedmiotu zamówienia. W harmonogramie tym należy przyjąć założenie, iż w roku 2017 należy wykonać roboty o wartości ok. 30 % wynagrodzenia umownego, a w roku 2018 o wartości ok. 70 %. 4. Wykonawca składający ofertę na powyższe zadania zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250.000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od daty podpisania umowy do 31.08.2018 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 20.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza również: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. b) wypełniony Formularz oferty -załącznik nr 1 do SIWZ, c) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia również następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Modlnica
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w km 0+000 do 0+995 na działce nr 112 w miejscowości Żelichów
Dodano: 2024-07-04 - IZP.272.12.2024 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 2*
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Gręboszów
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
Dodano: 2024-06-14 - Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
Dodano: 2024-06-06 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 601689 K (UL. LEŚNA) W M. ZABIERZÓW – ETAP 2
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa istniejącej drogi gminnej ul. Akacjowej w dwóch częściach od ul. Kolejowej do ul. Brzeskiej i od ul. Brzeskiej do ul. Słonecznej
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach
Dodano: 2024-04-18