Przetargi.pl
Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338412212
  • Data zamieszczenia: 2024-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 338412212
    REGON: 072181913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji Gmina przebuduje drogę wewnętrzną - ul. Przyległa w Smolicach na odcinku długości ok 255 mb, w zakresie:korytowanie na całej szerokości jezdni i poboczy wraz z odwozem na głębokość 23 cm – 975 m2, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm – 975 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm – 962 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca gr. 4 cm – 676 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna gr. 4 cm – 650 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją – 676 m2, wykonanie nawierzchni pobocza z destruktu z podwójnym skropieniem gr. 8 cm (po uwałowaniu) – 260 m2, odtworzenie skarp poboczy (nasyp ziemny i uformowanie skarpy) – 464 mb, regulacja wysokościowa zjazdów – 84 m2, przebudowa przepustów (wymiana istniejących kanałów rurowych) o średnicy 60 cm – 14mb oraz wykonanie 4 szt. ścianek czołowych, zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją (rury ochronne) – gaz fi 63 (7 mb) ; woda fi 110 (7mb).Szczegółowy zakres zamówienia zawiera m.in.: OPZ wraz z przedmiarem robót, zgłoszeniem robót budowlanych, mapy i uzgodnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100),2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze: 60 8136 0000 0000 1544 2000 01705. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy najpóźniej załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. Zaleca się podanie adresu elektronicznego/e-mail na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wrozdziale VII SWZ oraz spełniają określone niżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że ubezpieczenie jestopłacone i ważne.2) Zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzieleniezamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi onawierzchni bitumicznej.3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrociegospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.4. Wykazanie spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, musi zostać dokonane w sposób całościowy względempodmiotu, który będzie wykonywał czynności z tym warunkiem związane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach