Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie.

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie. 2. Charakterystyka obiektu - stan istniejący Hangary istniejące zlokalizowane przy planowanej nowej przystani dla żaglówek. Stan obiektów jest dostateczny, zniszczona elewacja drewniana, wykończenie dachu papą uszkodzone, znaczna część murów zawilgocona. Stolarka okienna i drzwiowa w stanie dostatecznym, zniszczona. Tereny sportowe w znacznym stopniu zagospodarowane, miejsce na planowaną inwestycję częściowo zarośnięte przez samosiejki i krzaki. Teren kąpieliska w formie trawnika z licznymi brakami w zieleni ,teren z lekkim spadkiem w kierunku jeziora. Teren przystani, częściowo utwardzony , płyty zbrojone i chodnikowe. Schody terenowe uszkodzone w stanie złym, wykruszone krawężniki betonowe. 3. Dane liczbowe Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki - Strefa A sportu i rekreacji ok. 583m2 - Strefa B kąpieliska ok. 2475m2 - Strefa C przystani 1088m2 - nawierzchnie utwardzone projektowane 23m2 - nawierzchnie 50% biologicznie czynne projektowane 556m2 - nawierzchnie biologicznie czynne projektowane 3057m2 (w tym 2290m2 terenu objętego uporządkowaniem - istniejący trawnik) Charakterystyczne wielkości, zestawienie powierzchni Strefa A - Boisko do siatkówki plażowej - 209m2 - teren obejmujący siłownię ,ławki - trawnik - 355m2 - dojścia - 18m2 Strefa B - Plac zabaw -185m2 - miejsce na ognisko wraz z miejscem na piknik , leżakowanie ,rekreacje 2290m2 Strefa C - hangar 1 - 150m2 - hangar 2 - 145m2 - droga dojazdowa wraz z placem na łódkę -559m2 - schody terenowe 23m2 4. Podstawa prowadzenia prac Prace prowadzone będą w oparciu o Projekt budowlany i Projekt wykonawczy sporządzony przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. 5. Zakres prac Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej, konstrukcyjnej, drogowej i elektrycznej. UWAGA Zakresem robót nie jest objęty remont konstrukcji nabrzeża i budowa nowych pomostów. Wykonanie zakresu prac podzielone jest na Etapy. Ze względu na sezonowe funkcjonowanie ośrodka wymagane jest zakończenie Etapu I do 31.05.2016 roku, natomiast rozpoczęcie Etapu II możliwe jest od 01.10.2016 roku. Strefa A - sportu i rekreacji - całość do wykonania w Etapie I Obszar objęty opracowanie należy oczyścić z samosiejek oraz krzewów , teren będzie wymagał rozplantowania i wyrównania . Pod boisko będzie trzeba wykonać nieckę głębokości 40cm . Nieckę należy zabezpieczyć fizeliną przeciw chwastom . Nieckę należy wypełnić piaskiem plażowym . Granicę niecki będzie stanowić obrzeże gumowe , które ma zabezpieczać boisko przed przerastaniem i mieszaniem piasku z humusem. Siłownia zewnętrzna ,będzie się składać z 6 urządzeń. Dwa urządzenia będą montowane na 1 pylonie . Urządzenia wymagają podstawy fundamentowej . Fundament pod urządzenia należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Przy rozmieszczaniu elementów zagospodarowania należy zachować strefy bezpieczeństwa . Ławki i kosze na śmieci będą montowane na stałe i wymagają podbudowy - zgodnie z zaleceniem producenta. Stefa B - kąpielisko - całość do wykonania w Etapie I Teren wymaga uporządkowania i częściowego wyrównania . Powinno się uzupełnić zieleń niską - trawnik. Miejsce na ognisko zaprojektowano w formie dwóch żelbetowych okręgów . Pierwszy, wewnętrzny ,będzie wyznaczał miejsce pod palenisko Drugi zewnętrzny murek będzie miejscem do siedzenia. Przestrzeń między okręgami należy wysypać klińcem granitowym, by nie przerastał chwastami należy wcześniej ułożyć fizelinę. Palenisko również należy wysypać warstwą klińca. Plac zabaw - wymaga wykonania niecki o głębokości 40cm, dno należy zabezpieczyć fizeliną ,a obrzeża wykonać z gumowych krawężników . Niecka ma być wypełniona piaskiem plażowym. Zaprojektowane zostały 4 urządzenia, które będą wymagały podstawy fundamentowej. Fundamenty należy wykonać zgodnie z zaleceniem producenta, należy uwzględnić stabilne zakotwienie lin zestawu zabawowego statek . W zamian piaskownicy należy wykonać karuzelę Przy rozmieszczaniu elementów zagospodarowania należy zachować strefy bezpieczeństwa . Ławki i kosze na śmieci będą montowane na stałe i wymagają podbudowy - zgodnie z zaleceniem producenta. Teren w miejscu ustawienia leżaków i stolików piknikowych powinien być wyrównany i ustabilizowany. Stanowisko dla ratownika usytuowane przy samej plaży , wymaga stabilnej podstawy w formie fundamentu , który należy wykonać zgodnie z zaleceniem producenta. Elementy takie jak pylony pod regulaminy ,tablice informacyjną , maszt pod flagę wymagają podbudowy zgodnie z zaleceniami producenta . Zaprojektowano także nową latarnię przy dojściu do kąpieliska . Latarnia ma być usytuowana w miejscu istniejącej. Strefa C - częściowe wykonanie w Etapie I i Etapie II. Obejmuje trzy elementy: remont hangarów (elewacje oraz dach), przebudowę schodów terenowych oraz modernizację nabrzeża przy pomostach. Prace związane z przebudową schodów - do wykonania w Etapie I. - rozbiórka starych schodów - przygotowanie podłoża pod ułożenie kostki - osadzenie obrzeży - ułożenie kostki Przy wymianie schodów należy zachować balustradę. Prace związane z remontem hangarów do wykonania w Etapie II za wyjątkiem prac osuszania i odgrzybiania murów oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian. - demontaż starej elewacji - demontaż starego pokrycia dachu - demontaż starych opraw oświetleniowych - osuszenie i odgrzybienie murów - wykonanie izolacji osuszonych ścian - wykonanie opaski wokół hangarów - zaadoptowanie jednej z przebieralni na punkt do płukania sprzętu w hangarze nr 1 - wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem nowych ościeży i obróbek blacharskich - wymiana starych bram - zbicie starych tynków - wykonanie nowej elewacji z desek oraz wykończenie tynków wraz montażem płyt ze sklejki - uzupełnienie i wymiana uszkodzonego deskowania w poszyciu dachu - ułożenie dachówki bitumicznej - wykonanie obróbek blacharskich dachu - przedłużenie okapu w hangarze nr 1 (długość wystarczająca do osłonięcia przed deszczem stołu wraz z dwiema ławkami) - oczyszczenie murków z zachowaniem elementów - odmalowanie słupków z rur - montaż nowego oświetlenia Prace związane z przebudową nabrzeża - całość do wykonania w Etapie II: - usunięcie starych płyt - zdjęcie wierzchniej warstwy ziemi - ułożenie płyt ażurowych betonowych na podbudowie z tłucznia - wypełnienie płyt humusem / czarnoziemem pod trawnik (zaleca się by ziemia była wolna od chwastów) - rozmieszczenie oświetlenia - rozmieszczenie malej architektury ławek i koszy na śmieci 6. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia określają: opracowania projektowe i STWIORB. (załączone do SIWZ) Projekt budowlany i projekty wykonawcze określają przedmiot zamówienia, obejmują w całości treść projektu budowlanego dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o projekt budowlany i projekt wykonawczy wykonany przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. Do projektu załączone zostaje zestawienie urządzeń i materiałów, które uznaje się za są przykładowe. Ilości i rodzaj urządzeń i materiałów podane w zestawieniu służą jedynie jako pomoc przy wycenie dla Wykonawcy. 7. Przedmiar robót Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 usta-wy. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ zestawienie urządzeń z pokazanym przykładowym wyposażeniem. Zestawienie jest dla wykonawcy elementem pomocniczym, ułatwiającym sporządzenie kosztorysu ofertowego i obliczenia w ten sposób ceny oferty. Opis sposobu obliczenia ceny oferty zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt budowlany i projekty wykonawcze określają przedmiot zamówienia dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. 8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 9. W przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia Wykonawca zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 prawa zamówień publicznych. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Osoby wskazane w rozdziale V ust. 1 pkt. 3 nie wyczerpują wymagań Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, lecz są wymaganiami minimalnymi stawianymi na etapie oceny ofert. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. kierownicy danej branży, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru. Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta wbudowanych urządzeń. Okres gwarancji jest dodatkowym kryterium oceny ofert; punkty będą przyznawane za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi, do maksymalnie 60 miesięcy. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XII SIWZ. 13. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 800,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie gwarancji naroboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach