Przetargi.pl
Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu oraz roczne utrzymanie nasadzeń, wykonanych w ramach wyżej wymienionego zadania. 2.1. Realizacja zadania obejmuje: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), w tym projekt zagospodarowania zieleni, ze wskazaniem miejsc nasadzeń oraz umiejscowienia elementów małej architektury i przebiegu ścieżek, w wersji papierowej w 5 egz. I elektronicznej w 1 egz.; 2.1.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przyłącza energetycznego do zasilenia oświetlenia terenu (wraz z oświetleniem teren) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.3. Kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.4. Opracowanie SST wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej; 2.1.5. Zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia; 2.1.6. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę przyłącza energetycznego; 2.1.7. Wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 2.1.8. Sprawowanie nadzoru autorskiego; 2.1.9. Wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej. 2.2. W projekcie należy uwzględnić następujące zmiany w stosunku do PFU: 2.2.1. rezygnacja z nasadzeń 200 sztuk wierzby wiciowej, zamiast której należy przewidzieć nasadzenie 200 sztuk brzozy różnych gatunków i odmian; 2.2.2. zmniejszenie nasadzeń bzu czarnego o 300 sztuk, wprowadzając w ich miejsce po 100 sztuk roślin z rodzajów: wawrzynek, jarząb (różne gatunki i odmiany) i dereń jadalny; 2.2.3. zmniejszenie ilości nasadzeń głogu jedno i dwuszyjkowego o 200 sztuk i wprowadzenie w to miejsce po 100 sztuk roślin z rodzaju macierzanka i smagliczka; 2.2.4. zmniejszenie ilości nasadzeń lilaka o 200 sztuk, wprowadzenie w to miejsce następujących roślin: 10 sztuk olszy szarej, 20 sztuk berberysu zwyczajnego, 10 sztuk wiązu polnego (w odmianach), 40 sztuk róży dzikiej, 20 sztuk leszczyny pospolitej (w odmianach), 70 sztuk rodzaju trzmielina przynajmniej 15 różnych gatunków lub odmian, 40 sztuk rodzaju janowiec, 10 sztuk rodzaju buk w przynajmniej w 3 odmianach; 2.2.5. siedziska parkowe z zadaszeniem - konstrukcja dachu jedno lub dwuspadowa umożliwiająca umieszczenie doniczek kwiatowych w sposób uniemożliwiający wyjęcie pojedynczej doniczki. Zasady do nasadzeń bylin, krzewów oraz drzew są takie same jak w punkcie 4.2.3. PFU będącego załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2.3.Przedmiot zamówienia należy wykonać w poniższych terminach, w zakresie: - dokumentacji projektowej - do 15.09.2016 r.; - nasadzeń częściowych (w tym koniecznych do wykonania w okresie jesiennym) - do 15.10.2016 r.; - instalacji oraz ścieżek - do 15.11.2016 r.; Pozostałe prace oraz resztę nasadzeń należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2017 r. 2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych i potrzeb wszystkich użytkowników. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego na każdym etapie prac, wszystkich zastosowanych rozwiązań oraz zastosowanych nasadzeń. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, PFU, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 35.000,00zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach