Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki

GMINA PROSTKI ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876112012 , fax. 876112079
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PROSTKI
    1 Maja 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876112012, fax. 876112079
    REGON: 790671136
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów gminnych oraz modernizacja oświetlenia na terenie gminyProstki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:Część nr 1 – Zadanie:Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach.Część nr 2 - Zadanie:Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki.UWAGA:Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób:Części nr 1 zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” Części nr 2 zadania w systemie wybuduj na podstawie załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.CZĘŚĆ I - zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”1. Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach.Przedmiotem inwestycji jest: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg i ciągów jezdnych gminnych w miejscowości Prostki pomiędzy skrzyżowaniami z drogą krajową na działce o nr geod. 381 (obręb 0031 Prostki) – ul. 1 Maja oraz pomiędzy drogami gminnymi na działkach o nr geod. 470/12, 470/18 i 471 (obręb 0031 Prostki) wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr geod. 246 i 253 (obręb 0031 Prostki) oraz pełnienie nadzoru autorskiego (zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym).Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:Część A:- rozbiórkę części budynków gospodarczych i garażowych, - rozbiórkę masztu antenowego i przeniesienie anteny na dach urzędu gminy,- budowę nowych budynków/boksów gospodarczych w technologii, szeregowej blaszanej na nawierzchni z kostki betonowej. - budowę parkingu o liczbie miejsc parkingowych w technologii kostka brukowa, płyty ażurowe,- budowę drogi dojazdowej w technologii: kostka brukowa,- urządzenie zieleni - krzewy ozdobne,- oświetlenie zewnętrzne: oświetlenie parkingu,- mała architektura: ławki, kosze na śmieci, kwietniki, wiaty śmietnikowe,- przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej.Część B- przebudowę (przełożenie kostki) ciągu pieszego, - budowę parkingu,- budowa miejsc utwardzonych,- wymiana poszycia drewnianego wraz z elementami konstrukcyjnymi na mostku/kładce pieszej wraz z balustradami i podświetleniem kładki,- urządzenie zieleni - krzewy ozdobne,- wykonanie barierek ochronnych drewnianych.Proces inwestycyjny podczas realizacji zadania będzie obejmował:1. sporządzenie mapy do celów projektowych,2. sporządzenie projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających z aktualnych przepisów wszystkich niezbędnych do realizacji procesu budowlanego: opinii, zgód, uzgodnień i właściwych pozwoleń, 3. sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,4. sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,5. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,6. sporządzenie stałych organizacji ruchu i tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwych opinii , uzgodnień i pozwoleń.7. realizację robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową,8. zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,9. wykonawca zapewni kierownika budowy,10. zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem,11. przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego,12. wykonanie dokumentacji powykonawczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno -Użytkowy. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ (PFU). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”. CPV:71248000-8 - Nadzór nad projektem.45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych.45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.45233140-2 – Roboty drogowe.45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg.43325000-7 – Wyposażenie parków i placów zabaw.45000000-7 - Roboty budowlane.45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych.31520000 – 7 - Lampy i oprawy oświetleniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcy złotych 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto na rachunek bankowy Zamawiającego Urząd GminyProstki, ul. 1 Maja 44b, 19-335 Prostki, Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr: 29 93310004 0030 0305 7300 0003z dopiskiem: Wadium przetargowe – Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetleniadrogowego na terenie gminy ProstkiUWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postacielektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Prostki.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dyspozycją osobami z:a) posiadaniem uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponowaniem kadrą na czas realizacjizamówienia, posiadającą uprawnienia do:pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń: w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznychi elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów,lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które wydane zostały na podstawie uprzednioobowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, KonfederacjiSzwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wspólnym Handlu (EFTA) – stron umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lubokreślonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r.poz. 2272),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:a) przedstawi możliwość dysponowania środkami pieniężnymi w wysokości: min. 1 500 000,00 zł – jeden milion pięćsettysięcyzłotych; (środki własne lub możliwości uzyskania kredytu);b) wykaże się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości: min. 500.000. zł– pięćset tysięcy złotych brutto.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łącznespełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach