Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzenne centrum miejscowości Dubeczno

Gmina Hańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Osiedlowa 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5714028 , fax. 082 5714461
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hańsk
    ul. Osiedlowa 4 4
    22-235 Hańsk Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 082 5714028, fax. 082 5714461
    REGON: 11019789400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzenne centrum miejscowości Dubeczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Budowę chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (1742 m2) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem w układzie z pasem dwóch rzędów kostki kolorowej (czerwień) ułożonej przy obrzeżu lub krawężniku drogowym, chodniki ograniczono obrzeżami betonowymi (1370 mb) i obramowano krawężnikami przy krawędzi jezdni (950 mb), istniejące zjazdy zostaną wykonane z kostki brukowej 8 cm (kolor szary lub czerwony) (43 m2), wykopy z odwozem gruntu na odkład do 10 km w miejsce wskazane przez inwestora (594m3), wejście do Domu Kultury w Dubecznie wybrukować kostką kolorową (grafit lub czerwień 8 cm) (106 m2), przy budynku Domu Kultury w Dubecznie należy ułożyc płytki kamienne 30x30 (489 m2), alejki żwirowe gr. 20cm (114 m2), humusowanie skarp i placów (2000 m2), nasadzenie drzew (213 szt), regulacja zaworów sanitarnych i teletechnicznych do wysokości projektowanych chodników i zjazdów (5 szt.). CPV odpowiednio: 45233000-9, 45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45112710-5, 45231000-5. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną (wytyczenie inwestycji w terenie, inwentaryzacja powykonawcza). Nie ma możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 14.000,00zł (słownie: czternaście tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci spełniający warunki określone przez zamawiającego na podstawie art.22 i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków oferenci złożą stosowne oświadczenie i dokumenty, które zamawiający oceni na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent winien złożyć oświadczenie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych, że spełnia warunki określone przez zamawiającego na podstawie art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączając następujące dokumenty: 1) kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) wykaz osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane i potwierdzone kopie zaświadczeń o posiadaniu uprawnień, 3) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, 4) wykaz podobnych inwestycji zrealizowanych w ostatnich dwóch latach, 5) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków oraz aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 6) kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby bilansu firmy za rok ubiegły lub sprawozdanie z księgi przychodów i rozchodów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hansk.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach