Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół kościoła parafialnego w Drążdżewie Małym

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 175 073 , fax. 297 175 074
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 297 175 073, fax. 297 175 074
    REGON: 53895200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół kościoła parafialnego w Drążdżewie Małym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół kościoła parafialnego w Drążdżewie Małym w następującym zakresie: Jezdnia: - warstwa ścieralna z AC 11 grub.4cm, asfalt D50/70, - warstwa wiąŜąca z AC 16 grub. 4cm, asfalt D50/70, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 25cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Chodniki typ1: - betonowa kostka brukowa grub. 6cm - kolor szary, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Chodniki typ2: - płytki betonowe o wym. 40x40x6cm - kolor jasny granit, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00 Chodniki typ3: - betonowa kostka brukowa o wym. 12x12x6cm - kolor Ŝółto-czerwono-czarny, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Uwaga! w tym typie konstrukcji naleŜy wykonać elementy liniowe nawierzchni (krata i linie) o konstrukcji jak poniŜej: - płytki betonowe o wym. 50x25x8cm - kolor czarny, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm lub zaprawa cementowa, - ława z betonu cem. C12/15, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Zjazdy indywidualne: - betonowa kostka brukowa grub. 8cm - kolor czerwony, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Zatoka postojowa typ1: - betonowa kostka brukowa grub. 8cm - kolor szary, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Uwaga! miejsca postojowe w tym typie konstrukcji naleŜy wydzielić kostką brukową koloru czerwonego. Zatoka postojowa typ2: - betonowa kostka brukowa o wym. 12,5x12,5x6cm - kolor szary, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Uwaga! miejsca postojowe w tym typie konstrukcji naleŜy wydzielić poprzez wykonanie elementów liniowych nawierzchni o konstrukcji jak poniŜej: - płytki betonowe o wym. 50x25x8cm - kolor czarny, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm lub zaprawa cementowa, - ława z betonu cem. C12/15, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Połączenie nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią z betonowej kostki brukowej typ1: - betonowa kostka brukowa grub. 8cm - kolor szary (szer. 20cm), - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm lub zaprawa cementowa, - ława z betonu cem. C12/15, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Połączenie nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią z betonowej kostki brukowej typ2: - betonowa kostka brukowa o wym. 12x12x6cm - kolor żółto-czerwono-czarny, - podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 3cm lub zaprawa cementowa, - ława z betonu cem. C12/15, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 15cm stabilizowana mechanicznie o Is=1,00, Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej i SST, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SIWZ i umowy, tj.: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp., - utrzymania i likwidacji placu budowy, ewentualne odtworzenie stanu pierwotnego drogi, dojazdu oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - ponoszenia opłat za media. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w dziale VI niniejszej SIWZ (art. 22a ust.1 uPzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 uPzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten nie dotyczy dalszych podwykonawców. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Na podstawie art.29 ust.3a w związku z art.36 ust.2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: prace budowlane w zakresie budowy placu zabaw. Wykonywanie prac objętych ww. zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych – co najmniej 3 pracowników fizycznych (robotników). 3) Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca na żądanie Zamawiającego (nie później niż w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne) obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały również określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2019 r. poz.310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BS Krasnosielc nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030 do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz nr sprawy UGK.ZP.6.2019 UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2019 r., poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, wraz z ofertą, musi dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” do Sekretariatu lub „ORYGINAŁ” w odrębnej kopercie dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25A ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach