Przetargi.pl
,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Wiśniewie, Mikołajewie i Przysiece”, w tym: Część I „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Wiśniewie”, Część II „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Mikołajewie”, Część III „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Przysieka”.

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Wiśniewie, Mikołajewie i Przysiece”, w tym: Część I „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Wiśniewie”, Część II „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Mikołajewie”, Część III „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Przysieka”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Część I „ Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Wiśniewie” Gmina Wągrowiec Wiśniewo Działka o nr ewidencyjnym: 71 Obręb ewidencyjny Wiśniewo Część II „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Mikołajewie” Gmina Wągrowiec Mikołajewo Działki o nr ewidencyjnych: 115, 139 Obręb ewidencyjny Wiatrowiec Część III „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Przysieka” Gmina Wągrowiec Przysieka Działka o nr ewidencyjnym: 74/5 Obręb ewidencyjny Przysieka Zakres robót obejmuje: Część I „ Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Wiśniewie” Zakres prac do wykonania obejmuje zagospodarowanie terenu, w szczególności: 1. Wykonanie nawierzchni z piasku pod urządzenia placu zabaw. 2. Wykonanie chodników i ciągów komunikacyjnych pieszo-rowerowych z kostki betonowej. 3. Wykonanie ogrodzenia frontu placu z belek drewnianych z furtką. 4. Dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw (z paneli systemowych). 5. Wykonanie skwerów zieleni, obsadzonych drzewami, krzewami oraz trawami ozdobnymi. 6. Dostawa i montaż wyposażenia: a) dostawa i montaż autonomicznej stacji naprawy rowerów, b) dostawa i montaż elementów placu zabaw: - huśtawka „gniazdo”- 1szt., - bujak - 2 szt., - zestaw zabawowy - 1szt., - karuzela - 1szt., - stół do tenisa – 1 szt.; - regulamin placu zabaw. c) montaż elementów siłowni zewnętrznej: - twister + wahadło, - wyciąg górny + wyciskanie (dla niepełnosprawnych). 7. Wykonanie oświetlenia terenu: autonomiczne lampy solarne – 2 szt. 8. Montaż elementów małej architektury: - stojaki na rowery - 3 szt., - kosze na śmieci - 2szt., - ławki - 4 szt. Część II „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi w Mikołajewie” Zakres prac do wykonania obejmuje zagospodarowanie terenu, w szczególności: 1. Wykonanie nawierzchni z piasku pod urządzenia placu zabaw. 2. Wykonanie chodników i ciągów komunikacyjnych pieszo-rowerowych z kostki betonowej. 3. Wykonanie ogrodzenia frontu placu z belek drewnianych z furtką. 4. Dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw (z paneli systemowych). 5. Wykonanie skwerów zieleni, obsadzonych drzewami, krzewami oraz trawami ozdobnymi. 6. Dostawa i montaż wyposażenia: a) dostawa i montaż autonomicznej stacji naprawy rowerów, b) dostawa i montaż elementów placu zabaw: - huśtawka „gniazdo”- 1szt., - bujak - 2 szt., - zestaw zabawowy - 1szt., - karuzela - 1szt., - stół do tenisa – 1 szt.; - regulamin placu zabaw. c) montaż elementów siłowni zewnętrznej: - twister + wahadło, - wyciąg górny + wyciskanie (dla niepełnosprawnych). 7. Wykonanie oświetlenia terenu: autonomiczne lampy solarne – 2 szt. 8. Montaż elementów małej architektury: - stojaki na rowery - 3 szt., - kosze na śmieci - 2szt., - ławki - 4 szt. Część III „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Przysieka” Zakres prac do wykonania obejmuje zagospodarowanie terenu, w szczególności: 1. Wykonanie nawierzchni z piasku pod urządzenia placu zabaw. 2. Wykonanie chodników i ciągów komunikacyjnych pieszo-rowerowych z kostki betonowej. 3. Wykonanie ogrodzenia frontu placu z belek drewnianych z furtką. 4. Dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw (z paneli systemowych). 5. Wykonanie skwerów zieleni, obsadzonych drzewami, krzewami oraz trawami ozdobnymi. 6. Dostawa i montaż wyposażenia: a) dostawa i montaż autonomicznej stacji naprawy rowerów, b) dostawa i montaż elementów placu zabaw: - huśtawka „gniazdo” - 1szt., - bujak - 2 szt., - zestaw zabawowy - 1szt., - karuzela - 1szt., - stół do tenisa – 1 szt.; - regulamin placu zabaw. c) montaż elementów siłowni zewnętrznej: - twister + wahadło, - wyciąg górny + wyciskanie (dla niepełnosprawnych). 7. Wykonanie oświetlenia terenu: autonomiczne lampy solarne – 2 szt. 8. Montaż elementów małej architektury: - stojaki na rowery - 3 szt., - kosze na śmieci - 2szt., - ławki - 4 szt. 9. Wykonanie wiaty drewnianej. Przedstawione w projektach urządzenia są przykładowe, dopuszcza się montaż innych, równoważnych urządzeń pod warunkiem spełnienia podanych specyfikacji materiałowych i funkcjonalnych, z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa, mieszczących się w obszarze opracowania. Kolorystyka urządzeń placu zabaw, jak również siłowni zewnętrznej ograniczona do dwóch kolorów – dobór kolorystyki należy uzgodnić z projektantem na etapie realizacji. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do 27.03.2020 r. do godz. 900. • dla Części II: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do 27.03.2020 r. do godz. 900. • dla Części III: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 27.03.2020 r. do godz. 900. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 j. t.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Wiśniewie, Mikołajewie i Przysiece” – Część …………. Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca, aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. W przypadku nie podania przez Wykonawcę informacji o zastosowanych stawkach czynników produkcji w formularzu ofertowym, do rozliczenia robót zamiennych i dodatkowych stosowane będą średnie stawki czynników produkcji z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS. 3) Kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. W przypadku nie podania przez Wykonawcę informacji o zastosowanych stawkach czynników produkcji w kosztorysie ofertowym, do rozliczenia robót zamiennych i dodatkowych stosowane będą średnie stawki czynników produkcji z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 t. j.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach