Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej

Urząd Gminy Wieliszew ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7822596 , fax. 022 7822732
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieliszew
    ul. Modlińska 1 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7822596, fax. 022 7822732
    REGON: 00054957100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej poprzez wykonanie następujących prac: a) na terenie działki o nr ewid. 188)3: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu; wykonanie wykopów oraz nasypów; - rozbiórkę ogrodzenia wraz z usunięciem bramy stalowej; - wycięcie drzew i krzewów oraz pielęgnację istniejących i adaptowanych 4 drzew wraz z zabezpieczeniem ich na czas budowy; - oczyszczenie i odmulenie zbiornika wodnego (stawu); - ukształtowanie brzegów zbiornika wodnego (stawu), terenu wokół niego oraz obsadzenie roślinnością wodną sprzyjającą oczyszczaniu wody; - wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni utwardzonej - z kostki betonowej; - wykonanie podestu drewnianego nad brzegiem stawu; - wyposażenie terenu w ławki oraz kosze; - obsadzenie terenu szatą roślinną, tj. drzewa, krzewy, byliny, trawniki; - uporządkowanie terenu. b) na terenie działki o nr ewid. 190: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu (wykonanie nasypów); - wykonanie dróg i placów pieszych o nawierzchni utwardzonej - z kostki betonowej i płyt betonowych; - wykonanie parkingu z płyt betonowych ażurowych; - wyposażenie terenu w ławki, altanę drewnianą, kosze na śmieci, furtkę oraz urządzenia zabawowe; - obsadzenie terenu szatą roślinną, tj. drzewa, krzewy, byliny, trawniki, trawy ozdobne, wrzosowisko oraz założenie ogrodu w stylu japońskim; - oświetlenie terenu; - uporządkowanie terenu. Na wykonawcy spoczywał będzie również obowiązek pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został zawarty w dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlano - wykonawczych stanowiących Załączniki Nr 7 i 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki Nr 8 i 11. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką budowlaną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi; - wykonania wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; - po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu; - usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez wykonawcę; - złożenie w jednym egzemplarzu operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów kartograficznych starostwa Powiatowego w Legionowie, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły montażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej nazw własnych producentów lub nazw wyrobów czy urządzeń, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania wyrobów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, zgodnie z wytycznymi art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac, zgodnie z dokumentacja techniczną oraz zasadami sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.02.2013 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8013 0006 2001 0000 1720 0003; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach