Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych w budynku administracyjnym Żeromskiego 53- sala koncertowa

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych w budynku administracyjnym Żeromskiego 53- sala koncertowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w zakresie likwidacji barier architektonicznych w budynku administracyjnym przy ul. Żeromskiego 53 w Radomiu - dot. dostępności Sali Koncertowej dla osób niepełnosprawnych tj: Część A - budowa podjazdu zewnętrznego i remont drzwi zewnętrznych Część B - budowa pionowej platformy wewnętrznej i zakup składanych szyn najazdowych. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Budowę zewnętrznego podjazdu - pochylni dla niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Podjazd przewidziany jest wzdłuż frontowej ściany zabytkowego budynku przy ul. Żeromskiego przy schodach wejściowych do budynku. 2) Powierzchnia pochylni ok. 16,50 m2, ściany fundamentowe i nadziemia pochylni - murowane z bloczków betonowych. Płyta pochylni - żelbetowa wylewana z betonu C15/20. Wykończenie powierzchni całej pochylni (najazd, ściany, odbojnice) - płyty granitowe płomieniowane gr. 2cm. Balustrada pochylni i poręcze ze stali nierdzewnej polerowanej - półmat, dł. ok.30m 3) Remont i konserwacja drzwi wejściowych w tym wymiana okuć i montaż samozamykaczy 4) Budowę platformy pionowej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w obrębie stropu balkonu na wewnętrznym holu budynku (konieczność wykonania wzmocnienia stropu). Platforma dwuprzystankowa, wysokość podnoszenia ok. 3,31m, wymiar wewnętrzny platformy ok. 1,1 x 1,4 m. Platforma o nośności min. 400 kg, przystosowana do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (1 osoba na wózku oraz opiekun). Rodzaj napędu elektryczny/śrubowy z nakrętką samohamowną. Układ sterowania - mikroprocesorowy. Szyb - stalowy, przeszklony z trzech stron szkłem bezpiecznym, samonośny, w kolorze starego złota lub mosiądzu . 5) Zakup rampy stalowej - przenośnych szyn najazdowych - 1 kpl. (czyli dwie szyny aluminiowe). Długość po rozsunięciu ok.1,50 m każda, (złożone dł. ok. 60 cm). Szyny najazdowe aluminiowe rozsuwane o nośności min. P=200 kg , Waga ok. 14 kg. 6) Uzupełnienie i odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej wys. 14cm (pow. ok.17m2) wraz z obrzeżami (dł. ok. 13m) przy nowo wybudowanej pochylni ( pow. ok.17m2) 7) Odtworzenie i uzupełnienie nawierzchni trawnika i nawierzchni z kostki brukowej przyległych do nowowybudowanego podjazdu i uszkodzonych w trakcie realizacji robót budowlanych na pow. ok. 32m2. 8) Wykonanie instalacji elektrycznych zasilania platformy (ułożenie okablowania ok. 10mb, montaż skrzynki i rozdzielnicy skrzynkowej - 1 szt.). Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza, 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 3) harmonogram rzeczowy robót uzgodniony z użytkownikiem obiektu w tym z Radomską Orkiestrą Kameralną -użytkownikiem Sali Koncertowej gdzie planowany jest montaż platformy dla niepełnosprawnych, 4) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji dot. włączenia do istniejącej tablicy rozdzielczej, - odbiór i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego urządzeń - zamontowanej platformy, - wjazd i postój w strefie płatnego parkowania, - innych niezbędnych przy realizacji zadania, 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) likwidacja placu budowy. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach