Gmina Przytyk ogłasza przetarg
- Adres: 26650 Przytyk, ul. Zachęta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
ul. Zachęta 57
26650 Przytyk, woj. mazowieckie
tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
REGON: 54536600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej ul. Rynek w Przytyku-II etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej ul. Rynek w Przytyku- II etap Droga gminna (dalej „Droga”), której remont zlokalizowany jest na działce nr ewidencyjny 718/2 w gminie Przytyk. Zamówienie obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - nawierzchnie z kostki (podbudowa betonowa z dylatacją- gr. warstwy po zagęszczeniu 22 cm, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- kostka typu behaton, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- szlachetna kostka brukowa o płukanej powierzchni z dodatkiem kamienia naturalnego bazaltu lub granitu i stosowanej kolorystyce jasny granit i antracytowy bazalt, ława pod odwodnienie betonowa zwykła, ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej szer. 20 cm- kostka szlachetna gr. 8 cm jasny granit), - nawierzchnia ( nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych- warstwa wiążąca asfaltowa gr. 3,5 cm mieszanka mineralno- asfaltowa do warstw wiążących- AC 16 W 50/70, nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych- warstwa ścieralna asfaltowa gr. 5 cm mieszanka mineralno- asfaltowa do warstw ścieralnych- AC 16 S 50/70), - krawężniki i obrzeża ( ława pod krawężniki zwykła, ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej, obrzeża betonowe o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową), - trawniki ( oczyszczenie terenu z resztek budowlanych i wywiezienie zanieczyszczeń, rozścielenie ziemi, ręczne przekopanie gleby, wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem). 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług, których realizacja jest konieczna dla kompleksowego wykonania remontu Drogi w zakresie i standardzie wynikającym z załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz na warunkach wynikających z załączonego do SIWZ projektu umowy. 3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 2 obejmuje: 1) projekt budowlany ; 2) specyfikacje techniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów oraz - na wezwanie Zamawiającego - dokumenty i oświadczenia pochodzące od tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.), o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Wzór oświadczenia określony jest w załącznik do SIWZ. W przypadku przynależności wykonawców, którzy złożyli oferty do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej - oryginału dokumentu wadialnego, tj.: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Michałowicach Wsi”
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe - II”
Dodano: 2024-07-11 - "Poprawa spójności komunikacyjnej na terenie gminy Somianka"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna – PGR
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi gminnej Krasne-Krasne-Elżbiecin
Dodano: 2024-07-08