Przetargi.pl
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Centrum Aktywności Lokalnej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Łuszczanowie”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Centrum Aktywności Lokalnej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Łuszczanowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na stworzeniu ogólnodostępnej przestrzeni o zróżnicowanych funkcjach (4 strefy funkcjonalne), adresowanej głównie do mieszkańców Łuszczanowa oraz sąsiednich miejscowości. Poszczególne strefy przedzielone będą ciągami komunikacyjnymi pieszymi i pieszo-rowerowymi. Pierwsza strefa (oficjalna) - znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie budynku Centrum. Jest wyniesiona wyżej w stosunku do pozostałych stref. W części tej z przodu budynku przewiduje się wymianę nawierzchni, wyznaczonych miejsc parkingowych, modernizację schodów wejściowych wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, uporządkowanie zieleni oraz nowe jej nasadzenia. Z tyłu budynku zaplanowano umocnienia istniejącej skarpy, modernizację schodów oraz nawierzchni bezpośrednio przylegającej do budynku. Pomiędzy strefą oficjalną a strefą organizacji imprez plenerowych planuje się wprowadzić murek oporowy z betonowej palisady. Druga strefa organizacji imprez plenerowych to projektowana scena wraz z zadaszeniem, wielokąty z zielenią, ławkami, utwardzeniem pod ławkami oraz istniejące utwardzenie z kostki w kształcie okręgu. Strefa ta ma być miejscem organizowania imprez plenerowych. Nawierzchnia sceny ma być wykonana z płyt betonowych, natomiast konstrukcja jej zadaszenia z kantówek drewnianych, sam dach zaś ma być kryty gontem drewnianym - ma to być nawiązanie do rustykalnego charakteru miejsca. Istniejące ławki zostaną ustawione w taki sposób, aby siedzący na nich ludzie mogli oglądać to, co dzieje się na scenie. Obszar zostanie urozmaicony poprzez nasadzenia drzew, krzewów i bylin - nowe tereny zieleni niskiej oraz wysokiej. Strefa placu zabaw podzielona jest na 3 podstrefy, w których znajdują się przeniesione urządzenia zabawowe. Jako nawierzchnia bezpieczna zastosowany będzie piasek pod oraz wokół urządzeń zabawowych. Cała strefa będzie otoczona roślinnością niską oraz wysoką oraz wyposażona w elementy małej architektury - ławki, kosze na śmieci, ławki fotowoltaiczne, lampy hybrydowe. Strefa sportowa oddzielona będzie od pozostałych stref ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,2 m. W strefie znajdować się będzie boisko typu „Orlik” o sztucznej nawierzchni (pole gry 26m x 56m, wybiegi 3 metrowe). Od strony placu zabaw umieszczone będą piłkochwyty. Dodatkowo w strefie znajdować się będzie boisko do piłki plażowej (pole gry 16m x 8m, wybiegi 2 metrowe), stół betonowy do tenisa stołowego oraz przeniesione urządzenia siłowni zewnętrznej (7 urządzeń). Wokół urządzeń siłowni zewnętrznej przewiduje się zastosowanie nawierzchni bezpiecznej - piasku. Cała strefa ma być wyposażona w elementy małej architektury tj. ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci. Planuje się również nasadzenia drzew, krzewów i bylin. Część sportowa będzie oddzielona od sąsiadujących działek ogrodzeniem o wysokości 4 m. Projekt zakłada również budowę nowego chodnika przy ul. Mostowej na wysokości omawianego terenu wraz z oświetleniem ulicznym. Ponadto całość obiektu ma być obsadzona drzewami, krzewami, bylinami oraz roślinami okrywowymi. Materiał w postaci mas ziemnych należy wykorzystać do niwelacji terenu, natomiast pozostałe odpady -wywieźć na składowisko odpadów. 5.1.1. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: I ETAP: Roboty przygotowawcze - pomiary geodezyjne, przeniesienie urządzeń siłowni zewnętrznej, budowa boiska do piłki nożnej, budowa boiska do piłki plażowej, wyposażenie boisk sportowych, montaż piłkochwytu, montaż ogrodzeń i bram, wykonanie utwardzeń z podbudową w strefie sportowej (kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x6 cm, kolor grafitowy - 273 m2; kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x8 cm, kolor szary - 55 m2) wraz z krawężnikami i obrzeżami w tej strefie, dostawa i montaż elementów małej architektury w strefie sportowej (8 ławek, 5 koszy na śmieci, 6 stojaków na rowery, betonowy stół do tenisa stołowego). II ETAP: Budowa wiaty - sceny plenerowej, dostawa i montaż elementów małej architektury poza strefą sportową (ławka solarna, 8 koszy na śmieci, 4 stojaki na rowery), przeniesienie istniejących ławek, budowa oświetlenia - 3 lampy hybrydowe, wykonanie utwardzeń z podbudową poza strefą sportową (kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x8 cm, kolor szary - 485 m2 - wg projektu; kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x6 cm, kolor grafitowy - 115 m2 - wg projektu; kostka betonowa pięcioelementowa, kolor grafitowy - 270 m2 - wg projektu; kostka betonowa z dystansami, wym. 20x20x8 cm, pomiędzy kostkami trawa - 90 m2 - wyłącznie nawierzchnia po północno-zachodniej stronie ciągu komunikacyjnego, prowadzącego od wjazdu do strefy sportowej; kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x8 cm, kolor szary - nawierzchnia zjazdu od drogi - 75 m2 -wg projektu) wraz z krawężnikami i obrzeżami (całość wg projektu), wykonanie chodnika (kostka betonowa, bezfazowa, wym. 20x10x6 cm, kolor grafitowy - 72 m2 - wg projektu), wykonanie nawierzchni bezpiecznych, położenie geokraty umacniającej skarpy, wykonanie schodów terenowych, wykonanie pozostałych krawężników i obrzeży (w tym palisady betonowej), przeniesienie urządzeń placu zabaw, nasadzenia i przygotowanie terenów zieleni zgodnie z projektem. UWAGA! Projekt budowlany zawiera elementy dodatkowe, nieobjęte niniejszym zamówieniem. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą prace obejmujące:  wykonanie części nawierzchni z kostki betonowej z dystansami,  dostawę elementów wyposażenia placu zabaw (jedynie przeniesienie urządzeń),  dostawę i montaż części ławek betonowych,  dostawę i montaż drugiego stołu do tenisa stołowego,  dostawę i montaż mini boiska do piłki nożnej,  dostawę trawy syntetycznej (zamawiający dostarczy trawę syntetyczną i granulat, którymi dysponuje) - nie jest więc wymagane przedstawienie dokumentów, dotyczących nawierzchni. Zamówienie obejmuje natomiast oczyszczenie, ułożenie i klejenie nawierzchni, wykonanie linii oraz zasypanie nawierzchni piaskiem kwarcowym i granulatem. W związku z powyższym zamówienie należy wykonać w oparciu o zapisy przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które mają zastosowanie do części projektu, objętego zamówieniem. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane. 45212200-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM - „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Centrum Aktywności Lokalnej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Łuszczanowie”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach