Przetargi.pl
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62/7328618 , fax. 62/7838625
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 62/7328618, fax. 62/7838625
    REGON: 250855073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach”. Zakres zadania obejmuje budowę, przygotowanie nawierzchni, dostawę, montaż, wykonanie nasadzeń, uzupełnienia oświetlenia terenu wraz z przekazaniem do eksploatacji oraz obsługę gwarancyjną i serwisową zgodnie z projektem budowlanym.Teren przewidziany na realizacje inwestycji stanowi niezagospodarowany teren przylegający do gminnego boiska sportowego. Obszar jest płaski, od strony zachodniej sąsiaduje z zbiornikiem wodnym. Od strony wschodniej znajdują się trybuny boiska na nawierzchni utwardzonej z płyt betonowych wraz z oświetleniem oraz płyta boiska o nawierzchni trawiastej.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych i materiałów eksploatacyjnych związanych z tymi przeglądami w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze robót i Mapie poglądowej zakresu zadania stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Do przedmiotu zamówienia zastosowanie mają następujące zadania z projektu budowlanego, które obejmują budowę, przygotowanie nawierzchni, budowę, dostawę i montaż :a) Zestaw street – workout,b) Piramida linowa,c) Skałka spinaczkowa,d) Zestaw sprawnościowy,e) Ławki,f) Kosz do segregacji odpadów,g) Tablica z regulaminem,h) Latarnie oświetleniowe z zasileniem oświetlenia,i) Zagospodarowanie zielenią, nawierzchnią trawiasta , nawierzchnią z mat przerostowych oraz zakup roślin, posadzenie roślin w miejscach wytyczonych w projekcie budowlanym, zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzną lub kompostową, podlanie po posadzeniu, opalikowanie nasadzeń drzew przy użyciu jednego palika w celu stabilizacji, przekazania informacji na temat okresu i sposobu prawidłowej pielęgnacji nasadzonych drzew i krzewów.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również demontaż i utylizacja istniejących urządzeń i elementów małej architektury wraz z fundamentami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w RBSO/Galewice97 9256 0004 5500 0257 2000 0010z adnotacją: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach ”znak sprawy RIiRG. ZPP.1.1.IG.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunkuZamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Galewice,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach