Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK W URZĄDZENIA ZABAWOWO - SPORTOWE Z PRZEZNACZENIEM DLA MIESZKAŃCÓW WSI. BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA DZIECI W MIEJSCOWOŚCIACH: MIANÓW, ORZECHÓW, SZYDŁÓW, STANISŁAWÓW STARY, MIROSŁAWICE, CZOŁCZYN, BECHCICE, PRUSINOWICE, WRZĄCA; BUDOWA SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ WE WRZĄCEJ.

Gmina Lutomiersk ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6775011 w. 118 , fax. 043 6775094
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lutomiersk
    Pl. Jana Pawła II 11 11
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094
    REGON: 73093466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK W URZĄDZENIA ZABAWOWO - SPORTOWE Z PRZEZNACZENIEM DLA MIESZKAŃCÓW WSI. BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA DZIECI W MIEJSCOWOŚCIACH: MIANÓW, ORZECHÓW, SZYDŁÓW, STANISŁAWÓW STARY, MIROSŁAWICE, CZOŁCZYN, BECHCICE, PRUSINOWICE, WRZĄCA; BUDOWA SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ WE WRZĄCEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK W URZĄDZENIA ZABAWOWO - SPORTOWE Z PRZEZNACZENIEM DLA MIESZKAŃCÓW WSI BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA DZIECI W MIEJSCOWOŚCIACH: MIANÓW, ORZECHÓW, SZYDŁÓW, STANISŁAWÓW STARY, MIROSŁAWICE, CZOŁCZYN, BECHCICE, PRUSINOWICE, WRZĄCA; BUDOWA SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ WE WRZĄCEJ. 2. Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 14-05-2012r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: Gmina Lutomiersk; miejscowości: Mianów, Orzechów, Szydłów, Stanisławów Stary, Mirosławice, Czołczyn, Bechcice, Prusinowice, Wrząca. Nr działek zostały wskazane w dokumentacji projektowej - w załączniku nr 7 do siwz. Lokalizacja na terenie Gminy Lutomiersk, została wskazana na mapie - w załączniku nr 7 do siwz. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonych przedmiarów robót, które stanowią załącznik nr 7 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.11.12.13-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu; 45.22.38.00-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; 45.11.27.23.9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji w terenie. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów oraz kosztorysy powykonawcze niezbędne do rozliczenia dotacji. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (wbudowane materiały i wykonane prace) - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). 7. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe i posiadać odpowiednie wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa czy deklaracje zgodności. - Elementy metalowe zabawek, to wyłącznie elementy, które ze względów konstrukcyjnych nie mogą być wykonane z drewna lub plastiku, elementy mocujące do podłoża, elementy konieczne do połączenia zabawki w całość. Wszystkie elementy wykończeniowe, reprezentacyjne, estetyczne zabawki na placu zabaw będą drewniane lub w niektórych częściach z estetycznego i przyjaznego tworzywa sztucznego, by sprawiały uczucie ciepła i bezpieczeństwa dla bawiących się dzieci. Zastosowane zabawki na poszczególnych placach zabaw (oraz na siłowni plenerowej) mają mieć zachowany jednolity styl i standard, tworząc komplet. Użyte drewno ma mieć wszystkie cechy potrzebne do tego by można je zastosować do wykonania zabawek na plac zabaw dla dzieci. Zabawka ma być trwała i estetyczna, powinna posiadać dopuszczenie do stosowania na placu zabaw dla dzieci (aprobata techniczna). Rodzaj użytego drewna - możliwie najlepszej jakości za możliwie najniższą cenę. Zamontowanie zabawki ma być trwałe i estetyczne, a drewno ma być tak zabezpieczone by nie szkodził mu kontakt z ziemią, jeśli będzie taka potrzeba. - Wykonawca zapewni we własnym zakresie energię elektryczną i wodę na potrzeby budowy. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i zostaną usunięte poza teren robót zgodnie z prawem na koszt Wykonawcy. - Zamawiający żąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa czy deklaracje zgodności. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu. - Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie jak w niniejszym zamówieniu. Właściwe uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. - Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji: wszelkie atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa czy deklaracje zgodności planowanych do wbudowania urządzeń i materiałów; zdjęcia urządzeń planowanych do montażu; kosztorys ofertowy, który zostanie sporządzony metodą uproszczoną z zachowaniem podziału rzeczowego takiego jak w przedmiarach robót; oraz harmonogram rzeczowo - terminowy, spójny z kosztorysem ofertowym, o którym mowa powyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji harmonogramu i wskazania, kolejności wykonywania placów zabaw. - Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk Nr 64 9279 0007 0024 0002 2000 0060 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium, przetarg, place zabaw) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, I piętro, w kancelarii pok. 17, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach