Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSOWOŚCI CIELĄDZ Gmina Cielądz

Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-214 Cielądz,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
    96-214 Cielądz, woj. łódzkie
    tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
    REGON: 00053545100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSOWOŚCI CIELĄDZ Gmina Cielądz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi dojazdowej o długości drogi od km 0+005 do km 0+857,63 w miejscowości Cielądz gmina Cielądz poprzez wykonanie: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe (demontaż nawierzchni z płyt betonowych) - roboty ziemne (korytowanie, profilowanie, wykonanie przepustu z rur o śr. 40 cm) - warstwa odcinająca z pisaku średniego - podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 22 cm (szer.5,90m) - warstwa wiążąca o gr. 6 cm z BA 0/16 (szre.5,70) - warstwa ścieralna o gr. 5 cm z BA 0/12,8 (szer. 5,50 m) - roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1i 2 ustawy PZP spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz osób: Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje Określone poniżej ; min 1 Kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji robót drogowych, posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do własnej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych. Wykaz robót: Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zmawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. min.3 Wykaz narzędzi i sprzętu: Dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Złożą jedną ofertę oraz wadium. Wykonawcy występujący wspólnie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia 2) W przypadku ubiegania się wspólnie Wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty: 1. Formularz oferty (zał. nr 1) 2. Oświadczenie (zał. nr 2) 3. Oświadczenie ,że Wykonawca spełni wymogi określone w art. 22 ust.1 art.24 ust.1i2 (zał.3) 4. ksero wadium 5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy- ) 6. informacje o wykonawcach stanowiących konsorcjum (jeżeli dotyczy- ) 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. wykażą wykonanie trzech robót odpowiadających swoim rodzajem wartością w okresie ostatnich 3 lat (2006,2007,2008 wraz z referencjami - min 3)przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5) 9. Personel - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje - załączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4) 10. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 8) 11.kosztorys 13. Zaparafowany projekt umowy 14. udzielą gwarancji na minimum 36 miesiące

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach