Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Helenów gmina Wojcieszków w ramach projektu scalenia gruntów wsi Helenów i części wsi Bystrzyca w gm. Wojcieszków w powiecie łukowskim

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Helenów gmina Wojcieszków w ramach projektu scalenia gruntów wsi Helenów i części wsi Bystrzyca w gm. Wojcieszków w powiecie łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania poscaleniowego wsi Helenów gm. Wojcieszków w ramach Projektu scalenia gruntów wsi Helenów i części wsi Bystrzyca w gm. Wojcieszków w powiecie łukowskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę drogi wewnętrznej Nr 1 o nawierzchni z kruszywa łamanego, na działce o nr 118; - budowę drogi wewnętrznej Nr 2 o nawierzchni z kruszywa łamanego, na działce o nr 91; - budowę drogi wewnętrznej Nr 3 o nawierzchni z kruszywa łamanego, na działce o nr 118; - wyrównanie równiarką (profilowanie i zagęszczanie podłoża) oraz odkrzaczanie pasa drogowego drogi wewnętrznej Nr 4 o długości 700 m; - budowę zjazdów (2 szt.) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - wykonanie przy w/w drogach robót towarzyszących przewidzianych projektem budowlanym (wykonanie oznakowania itp.). Długość poszczególnych dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego wynosi: - droga Nr 1 - 300,00m - droga Nr 2 - 341,92m - droga Nr 3 - 1198,41m Łączna długość dróg wynosi: 1 840,33m. 3. Charakterystyka terenu robót: W stanie istniejącym projektowane drogi Nr 1 i Nr 3 posiadają nawierzchnię gruntową, miejscami żwirową i z kruszywa łamanego, o szerokości zmiennej od 3,00 m do 3,50 m, bez ukształtowanych poboczy. Przebiegają w terenie równinnym, zabudowanym o luźnej zabudowie jednorodzinnej oraz poza obszarem zabudowanym, wśród pól, łąk i lasów. Droga wewnętrzna nr 2- położona na działce o nr ew. 91, włącza się do drogi wojewódzkiej nr 808 w km 15+533 oraz do drogi wewnętrznej Nr 3. Obecnie pas drogowy szerokości 10m, porośnięty jest chwastami. Brak zarysu jezdni. Projektowane drogi posiadają przekroje szlakowe i zlokalizowane są w całości w istniejących pasach drogowych o szerokości 10,0m, za wyjątkiem odcinka drogi Nr 1, gdzie szerokość pasa po stronie prawej, na długości 30m działki o nr ew.173, zwęża się na 5,0m i 4,50m. Szerokość projektowanych nawierzchni z kruszywa łamanego wynosi 5,50m. Włączenie dróg wewnętrznych do drogi wojewódzkiej Nr 808 zaprojektowano poprzez zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, i tak: -w km 16+179,00 -włączenie drogi wewnętrznej Nr 1, -w km 15+533,00- włączenie drogi wewnętrznej Nr 2. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 i 2, precyzuje projekt budowlany (załącznik Nr 11 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 10 do SIWZ). UWAGA!!! Załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót (załącznik nr 9) należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy. Podstawą do wycenienia prac i sporządzenia oferty jest zatwierdzony projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający informuje, iż są to jedynie rozwiązania przykładowe, które stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Ewentualne podanie nazw własnych produktów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania tj. określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Każdy produkt o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu zostanie dopuszczony przez Zamawiającego jako produkt równoważny. 5. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z załączoną dokumentacją techniczno-budowlaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późniejszymi zmianami). 6. W ramach wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni właściwą organizację ruchu w miejscu prowadzenia robót budowlanych poprzez wykonanie oznakowania przewidzianego projektem tymczasowej organizacji ruchu stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ, a po zakończeniu robót wykona oznakowanie wynikające z projektu stałej organizacji ruchu stanowiącego załącznik Nr 13 do SIWZ. 7. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach