Przetargi.pl
Przebudowa bocznej ul. Skarżyńskiego wraz z budową parkingu w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa bocznej ul. Skarżyńskiego wraz z budową parkingu w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa bocznej ul. Skarżyńskiego wraz z budową parkingu w Świdniku. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na okres trwania robót, b) Roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów, rozebranie: nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, schodów, krawężników i obrzeży betonowych z ławami z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych z terenu budowy, c) Korytowanie, profilowanie, zagęszczenie podłoża oraz wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i zjazdów o pow. ok. 944,32m2, d) Korytowanie, profilowanie, zagęszczenie podłoża oraz wykonanie konstrukcji i nawierzchni chodnika, opaski i schodów terenowych o pow. ok. 309,95m2, e) Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej (przełożenie nawierzchni) o pow. ok. 15,00m2, f) Ustawienie lub regulacja wysokościowa krawężników i obrzeży betonowych, g) Wykonanie muru oporowego z elementów prefabrykowanych dł. 46,63m, h) Wykonanie schodów terenowych z poręczami dł. ok. 3,70m, i) Wykonanie bariery bezpieczeństwa U-12a ponad murem oporowym dł. 39,00m, j) Profilowanie, przekopanie, humusowanie, obsianie trawą i torfowanie powierzchni terenów zielonych, na całej powierzchni trawników pomiędzy liniami rozgraniczającymi, k) Wdrożenie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), l) Przebudowa kanalizacji deszczowej, m) Wykonanie sieci oświetlenia ulicznego, n) Przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych, 2. Opis przedmiotu zamówienia określa: a) Dokumentacja projektowa, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach