Urząd Gminy w Wildze ogłasza przetarg
- Adres: 08470 Wilga, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 853 070 , fax. 256 853 071
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wildze
ul. Warszawska 38
08470 Wilga, woj. mazowieckie
tel. 256 853 070, fax. 256 853 071
REGON: 55122000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie placu zabaw przy przebudowywanym budynku szkolnym PSP w Wildze dla celów przedszkola. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie placu zabaw przy przebudowywanym budynku szkolnym PSP w Wildze dla celów przedszkola. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Prace przygotowawcze ogólne 2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe 3. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze żółtym 4. Przeniesienie i montaż istniejących zabawek i wyposażenia placu zabaw 5. Zakup i montaż dodatkowego wyposażenia terenu 6. Wykonanie nawodnienia terenu 7. Wykonanie ogrodzenia z siatki 8. Wymiana ogrodzenia z siatki odgradzającego różnicę poziomów terenu przy budynku 9. Wykonanie obrzeży trawnikowych z eko-obrzeży wraz z opaską z grysu 10. Prace przygotowawcze pod trawnik i wykonanie trawnika gotowego 11. Przygotowanie podłoża pod nasadzenia z roślin Szczegółowy zakres robót, a także warunki realizacji określone zostały przez zamawiającego w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ. 3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. UWAGA ! 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby min. 2 pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz .U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o zatrudnieniu na budowie pracowników fizycznych wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy danej inwestycji, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w stosunku do siebie jak i swoich podwykonawców. Rodzaje czynności wykonywanych przez pracowników Zamawiający określa poprzez odniesienie do przedmiarów robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.09.2017 r. do godz. 10 00. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. Wadium Wykonawcy, który wygra przetarg zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5. Formy i miejsce wniesienia wadium Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe najpóźniej do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm..). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 90 9210 0008 0046 7021 2000 0050, z dopiskiem Wadium na Zagospodarowanie placu zabaw przy przebudowywanym budynku szkolnym PSP w Wildze dla celów przedszkola. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany druk oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2). Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - nie dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., ponieważ, niniejszy kosztorys stanowi część oferty. 3). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 4). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5). Potwierdzenie wpłaty wadium ( 2 000,00 zł). Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-07-29 - „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna”
Dodano: 2024-07-28 - „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego „Drzewa i zieleń urządzona na Woli”
Dodano: 2024-07-26 - „Budowa budynku garażowego z zapleczem biurowym, socjalnym i magazynowym dla OSP na terenie działki ewidencyjnej 46/2 w Czerwinie”
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 330101W Wola Kuraszowa - Ninków
Dodano: 2024-07-26 - Budowa drogi gminnej w miejscowościach Albinów i Guty na odc. o dł. 990m, gmina Kosów Lacki
Dodano: 2024-07-25 - remont elewacji w budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-25 - Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24