Przetargi.pl
Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap.

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap” Zakres etapu II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje realizację części robót budowlanych wskazanych w dokumentacji przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, STWiORB), stanowiącej Załącznik nr 9 Etap II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje: 1. Budowa placu zabaw w tym placu zabaw naturalistycznego Zadanie obejmuje m.in: 1) plac zabaw z nawierzchnia poliuretanową, a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej na placu zabaw b) dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją projektową. 2) plac zabaw naturalistyczny a) wykonanie nawierzchni sensorycznej na placu zabaw naturalistycznym b) wykonanie tunelu z wikliny c) wykonanie gry w klasy d) wykonanie toru przeszkód c) dostawa i montaż urządzeń zabawowych i innych elementów zgodnie z dokumentacja projektową 2. Budowa siłowni zewnętrznej wraz ze strefą relaksu Zadanie obejmuje m.in: a) wykonanie nawierzchni trawiastej b) dostawa i montaż urządzeń siłowych zgodnie z dokumentacja projektową c) dostawa i montaż elementów małej architektury do strefy relaksu (hamak, leżak) 3. Budowa fontanny dyszowej 4. Budowa pumptracku 5. Dostawa i montaż gotowej modułowej toalety publicznej wraz z przyłączami. 6. Budowa altany dużej 7. Zagospodarowanie zieleni 8. Dostawa i montaż elementów małej architektury itp.:  tablice regulaminowe  ławki z oparciem  kosze na śmieci  stojaki na rowery  mostek  ogrodzenie obiektu 9. Wykonanie oświetlenia terenu oraz oświetlenia wieży kościoła 10. Wykonanie monitoringu terenu wraz z włączeniem go do istniejącej infrastruktury wykonanej w I etapie 11. Wykonanie chodników i drogi serwisowej 12. Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem. - dodatkowe informacje zostały zawarte w załączniku nr 12 do SIWZ-– uszczegółowienie do Opisu Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO Bank Polski S.A., Nr rachunku: 08 1020 1042 0000 8502 0349 0448 b) poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości(t.j. Dz.U. 2020 poz.299).; Szczegółowe informacje dotyczące wznoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia(III.3) w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, ma złożyć wykonawca potwierdzający odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym ten wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust 1 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 5) Pełnomocnictwo: – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, – Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 7) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ 8) Informacje czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 9) Informacja o rozwiązaniach równoważnych, o których mowa załączniku nr 10 do SIWZ(jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach