Przetargi.pl
Zagospodarowanie otoczenia zbiornika na rzece Gaci – budowa targowiska

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie otoczenia zbiornika na rzece Gaci – budowa targowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: Zagospodarowanie otoczenia zbiornika na rzece Gaci – budowa targowiska na działkach o nr ewid. gruntów nr 6/8, 379/1, 16 w obrębie 0007 Spała. 2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim: 2.1. Instalacje sanitarne 2.1.1. Przyłącze kanalizacyjne (roboty ziemne, usunięcie humusu, wykonywanie podłoży, zasypywanie i zagęszczanie wykopów, umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopów, wywóz i utylizacja urobku, wykonanie studni, kanałów, studzienek, montaż kształtek, oznakowanie trasy, próby szczelności, inne). 2.1.2. Przyłącze wodociągowe (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, usunięcie humusu, wykonywanie podłoży, zasypywanie i zagęszczanie wykopów, umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopów, wywóz i utylizacja urobku, wykonanie studni, kanałów, studzienek, montaż kształtek, oznakowanie trasy, próby szczelności, płukanie i dezynfekcja, inne). 2.2. Instalacje elektryczne (ułożenie rur osłonowych, układanie kabli, zarabianie kabli, montaż opraw oświetleniowych, szaf rozdzielczych, badanie linii kablowych, sprawdzenia, badania i pomiary, inne). 2.3. Prace rozbiórkowe (rozbiórka istniejącego budynku toalety). 2.4. Nawierzchnie (roboty ziemne, korytowanie, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kostki brukowej, ustawianie krawężników oraz obrzeży, inne). 2.5. Mała architektura (zakup, dostawa, montaż, fundamentowanie pergoli, trejażów, stolików szachowych, stoisk handlowych, pawilonów piknikowo-handlowych). 2.6. Kontenerowy obiekt WC (zakup, dostawa, fundamentowanie, montaż, podłączenie do sieci, inne). 2.7. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji. 3. Wyżej wymieniony zakres rzeczowy może odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SIWZ lub wizji lokalnej. Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SIWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. 4. W ramach zamówienia wykonawca winien: 4.1. Wykonać inwentaryzację stanu istniejącego. 4.2. Opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień / pozwoleń / zezwoleń / zatwierdzeń / zgłoszeń / decyzji od właściwych organów lub instytucji potrzebnych celem rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia robót budowlanych. 4.3. Opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy). 4.4. Wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym. 4.5. Zapewnić na własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza). 4.6. Sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu. 4.7. Przed podpisaniem umowy przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek sporządzenia harmonogramu robót który będzie umożliwiał przeprowadzenie Jarmarków Spalskich w dniach 9 sierpnia, 13 września, 4 października 2020 r. na całym terenie inwestycji. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia wykonanych do tego czasu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczestnikom jarmarków. W okresie jarmarków wykonawca w uzgodnieniu z zamawiającym wydzieli w obrębie placu budowy teren o powierzchni do 200 m2 gdzie będzie miał prawo przechowywać sprzęt i materiały. Zabezpieczenie terenu będzie leżeć do wyłącznego obowiązku wykonawcy. 4.8. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 4.9. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt do użytkowania właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 4.10. wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji p.poż. oraz wszelkiej innej dokumentacji koniecznej do prawidłowej eksploatacji przedmiotu inwestycji, 4.11. dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku; występowanie w imieniu Zamawiającego do organów administracyjnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, oraz poniesienia kosztów wydanych opinii i decyzji. 5. Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązuje się w ramach zadania do przedłożenia kosztorysu ofertowego i powykonawczego z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane jakie wynikają z zasad konkursu na dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 6. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. 7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną oraz z najlepszą wiedzą i doświadczeniem wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa między innymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065). - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55). UWAGA: 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wizja lokalna dokonana przez oferenta, własne doświadczenie i wiedza oferenta oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej. 3. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach