Przetargi.pl
Zagospodarowanie otoczenia zabytkowego Domu Zdrojowego na cele związane z funkcjami kulturalno-społecznymi wraz z remontem zabytkowej muszli koncertowej

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie otoczenia zabytkowego Domu Zdrojowego na cele związane z funkcjami kulturalno-społecznymi wraz z remontem zabytkowej muszli koncertowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zabytkowej muszli wraz z terenem bezpośrednio przyległym do obiektu, tj. schody terenowe - strona zachodnia oraz przebudowę podestu. Prace obejmują również wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, monitoringu i oświetlenia scenicznego. 2. Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: a) zagospodarowania terenu bezpośrednio przyległego – usunięcie jednego drzewa, rozebranie schodów terenowych kamiennych po stronie zachodniej wraz z uporządkowaniem terenu, przebudowa podestu, naprawa nawierzchni w miejscu rozebranej części podestu scenicznego; b) wykonania izolacji z powłok bitumicznych w części kamiennej obiektu – parter od strony zewnętrznej wraz z wykonaniem opaski żwirowej; c) naprawy i zabezpieczenia ścian kamiennych; d) wymiany tynków oraz deskowania na elewacji obiektu; e) wymiany pokrycia dachowego; f) wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych; g) remontu wnętrza pomieszczenia parteru; h) remontu wnętrza sceny; i) przywrócenia historycznego wyglądu filarom zewnętrznym; j) wymiany oraz montażu dodatkowej stolarki okiennej; k) wymiany stolarki drzwiowej; l) wykonania nowego podestu; m) wykonania nowej instalacji elektrycznej; n) wykonanie oświetlenia scenicznego i monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r informacji z otwarcia ofert, o których mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach