Przetargi.pl
Zagospodarowanie otoczenia Urzędu Gminy Jabłonna

Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5610577 , fax. 081 5610065
  • Data zamieszczenia: 2014-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
    Majątek 22 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 081 5610577, fax. 081 5610065
    REGON: 00053516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie otoczenia Urzędu Gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Zagospodarowanie otoczenia Urzędu Gminy Jabłonna. Zakres zagospodarowania terenu obejmuje realizację zadania w następującym zakresie rzeczowym: -sadzenie krzewów -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni Parametry techniczne remontowanej drogi gminnej: -kategoria ruchu KR 1 -szerokość jezdni 5,00 m -podłoże G3 Przebieg niwelety dostosowano do istniejącego ukształtowania istniejącej niwelety, oraz opaski przy budynku i drzwi wejściowych. Konstrukcja nawierzchni: Wykonanie konstrukcji nawierzchni dla ruchu KR-1 z uwzględnieniem minimalnej grubości na przemarzanie która wynosi dla południowo-wschodniej części Polski 1,0 hz Konstrukcja nawierzchni -nawierzchnia z kostki betonowej behaton kolorowej - grubości 8 cm -podsypka cementowo-piaskowa - grubości 4 cm -górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowane wg PN-S-06102:1997- grubość warstwy 8 cm -dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm stabilizowane mechanicznie wg PN-S-06102:1997 - grubość warstwy 12 cm -podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (cement wg badań laboratoryjnych), Rm=2,5 - grubości 20 cm Razem: 52 cm Konstrukcja nawierzchni na chodnikach -nawierzchnia z kostki betonowej behaton kolorowej - grubości 6 cm -podsypka cementowo- piaskowa - grubości 4 cm -podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (cement wg badań laboratoryjnych), Rm=2,5 - grubości 10 cm Razem grubość konstrukcji nawierzchni: 20 cm Obrzeża Obrzeża betonowe o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowo cementowej grubości 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15(B-15). Obok istniejącej opaski przy budynku Gminy obrzeża betonowe o wym.8x30 cm na podsypce piaskowo cementowej grubości 5 cm. Ława i krawężniki Krawężniki betonowe typu ulicznego 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (B-15). Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe zgodnie z ukształtowaniem terenu. 2.Opis stanu istniejącego: Na przedmiotowym odcinku jest istniejąca nawierzchnia z płyt YOMBA i płyt betonowych 35x35x5. Ze względu na intensywny ruch w istniejącej nawierzchni występują ubytki i dalsza eksploatacja spowoduje jej zniszczenie i utrudnienie przejezdności. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Rozdziale II SIWZ, w skład którego wchodzą: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych (innych niż podane z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowane materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 5.Wymagania dotyczące robót: 1)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, P.poż. 2)Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 6.Wymagania dotyczące materiałów: 1)Użyte materiały muszą odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w Ustawie z dnia 16.IV.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr92,poz. 881z późn. zm.) oraz dokumentacji projektowej. 2)Na każde żądanie inspektora nadzoru przed wbudowaniem materiałów Wykonawca obowiązany jest okazać atest lub certyfikat na znak bezpieczeństwa i zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 3)Atesty i świadectwa zgodności z aprobatą lub normą wbudowanych materiałów należy dołączyć do operatu powykonawczego w dniu odbioru inwestycji. 7.Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zadania. 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 3)Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. 4)Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz.275.) 3.Wadium wniesione w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 RBS Bychawa Oddział Jabłonna z dopiskiem Wadium- Termomodernizacja i remont budynku w miejscowości Czerniejów na cele społeczno-kulturalne, kopię dokonania przelewu dołączyć do oferty. 4.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w oddzielnej kopercie. 5.Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.09.2014r. godz.10.00. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym rozdziale, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust.1 i 2 ustawy. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana otrzyma zwrot wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Wykonawca utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jablonna.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach