Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE OGRODU I PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 39 PRZY UL. BALLADYNY 14 W LUBLINIE - I ETAP

Przedszkole nr 39 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Balladyny 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 525 14 59 , fax. (081) 525 14 59
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole nr 39
    ul. Balladyny 14 14
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (081) 525 14 59, fax. (081) 525 14 59
    REGON: 43103060000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu/bip/p39.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PRZEDSZKOLE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE OGRODU I PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 39 PRZY UL. BALLADYNY 14 W LUBLINIE - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie I etapu zagospodarowania ogrodu i placu zabaw przy Przedszkolu Nr 39 przy ul. Balladyny 14 w Lublinie. Zakres robót: a. prace porządkowe i rozbiórkowe konstrukcji murowych i nawierzchni, b. modernizacja istniejących murków poprzez wymianę okładziny i renowację barierki, c. budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych, d. budowa nawierzchni pieszych, w tym ścieżki prowadzącej na górkę saneczkową, e. modernizacja piaskownic, f. adaptacja istniejącego muru na element zabawowy w formie zamku, g. montaż urządzeń zabawowych (piaskownica integracyjna, lornetka, domek), h. roboty ogrodnicze. Szczegółowe warunki jakie ma spełniać przedmiot zamówienia, a także zakres robót określa dokumentacja techniczna (projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania ogrodu i placu zabaw - I etap robót zaznaczony niebieską przerywaną linią oraz ogólna i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiąca załącznik nr 3 do specyfikacji ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 3) dysponują lub będą dysponować osobami uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 4) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (wykonanie/modernizacja placu zabaw - roboty budowlane, drogowe i montaż urządzeń) i wartością (100 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w punkcie 9 SIWZ, które będą sprawdzane pod względem zgodności z prawem oraz kompletności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)*, c) uprawnienia konstrukcyjno-budowlane osoby proponowanej do kierowania robotami (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia (jeśli dotyczy), e) informację o robocie budowlanej wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (wykonanie/modernizacja placu zabaw - roboty budowlane, drogowe i montaż urządzeń) i wartością (100 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty (dzień, miesiąc, rok) i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta wykonana została należycie (1 referencja). Każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę powinien spełniać warunki uczestnictwa w niniejszym postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 4) ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu ich potwierdzenia każdy z nich jest zobowiązany do przedłożenia wymaganych w pkt a-b dokumentów. Wymagania w zakresie potencjału kadrowego, technicznego i finansowego określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) i 3) ww. ustawy mogą spełniać tylko niektórzy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę, byleby sumarycznie w odniesieniu do wszystkich były spełnione. W związku z powyższym, dokumenty określone w pkt c-e może przedłożyć jeden lub niektórzy z oferentów lub wszyscy oferenci wchodzący w skład podmiotu składającego wspólną ofertę. * Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu/bip/p39.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach