Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tuliszków w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r.

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 793 116 , fax. 632 892 105
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 632 793 116, fax. 632 892 105
    REGON: 52957400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tuliszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tuliszków w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą „Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tuliszków w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z ternu Gminy Tuliszków. 3. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysk/recykling odpadów. W tym zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 (Niesegregowane zmieszane odpady komunalne). 4. a) Poniższe dane dotyczą odpadów przeznaczonych do zagospodarowania pochodzących z terenu Gminy Tuliszków za rok 2019. Wskazane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów o 20 % w stosunku do ilości wskazanej w tabeli, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacowana ilość odpadów od 01.07.2020 r. do 31.10.2020 r. (4 miesiące) [Mg] 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 01 460 b) Jeżeli instalacja nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość do Gminy Tuliszków większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów na większą odległość. c) Wykonawca niezwłocznie powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady (Przekazującego) w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie że nie jest w stanie przyjąć odpadów, a także wskaże temu podmiotowi inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. d) Wykonawca poinformuje o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w ciągu 24 godz. od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych. e) Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na instalacje komunalną w dni robocze w ustalonych z Zamawiającym godzinach. f) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: - ważenie frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym. Odpady każdorazowo muszą być ważone na legalizowanej wadze, a ta czynność musi być potwierdzona wystawionym kwitem wagowym, - dokumentowanie przez Wykonawcę dostawy odpadów, tj. każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię ww. dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów (Przekazującego) podczas dostawy każdej partii odpadów. Karty te będą stanowić podstawę do wystawienia faktury VAT, - przekazywanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych przepisami prawa wraz z przestrzeganiem terminów w nich zawartych. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług objętych niniejszym zamówieniem z zachowaniem odpowiednich standardów sanitarnych i ochrony środowiska. h) Dowóz odpadów będzie odbywał się 6 i 20 lipca, 3, 17 i 31 sierpnia, 14 i 28 września oraz 12 i 26 października oraz w każdy poniedziałek miesiąca z budynków wielolokalowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, tj. pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów, tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji wydane przez właściwy organ zgodnie z zapisami ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca może skorzystać ze wzoru zobowiązania, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci. d) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ. e)Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), wyżej wymienione warunki musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach