Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu gminy Kłecko w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 63125946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu gminy Kłecko w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, z terenu Gminy Kłecko w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. Dla części I: Przedmiotem zamówienia objęte jest zagospodarowanie następujących odpadów: • 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne • 15 01 01 opakowania z papieru i tektury • 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych • 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe • 15 01 07 opakowania ze szkła • 16 01 03 zużyte opony • 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów • 17 01 02 gruz ceglany • 17 01 03 odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia • 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 • 20 01 99 inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny • 20 01 10 odzież • 20 01 11 tekstylia • 20 01 30 tworzywa sztuczne • 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji • 20 03 07 odpady wielkogabarytowe Szacowana ilość wszystkich odpadów w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku wynosi 1 931,00 Mg Dla części II: Przedmiotem zamówienia objęte jest zagospodarowanie następujących odpadów: • popiół z palenisk domowych (o kodzie ex 20 01 99) • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (o kodach 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), • baterie i akumulatory (o kodzie 20 01 34), • przeterminowane leki i opakowania po lekach (o kodzie 20 01 32), • chemikalia i opakowania po chemikaliach (o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*), • lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (o kodzie 20 01 21*), • odpady powstające w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, niekwalifikujące się do odpadów medycznych (ex 20 01 99). Szacowana ilość wszystkich odpadów w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku wynosi 320,42 Mg. 2. Ilość wytworzonych i odebranych odpadów z terenu gminy Kłecko nie jest zależna od Zamawiającego. Ilość odpadów określonych powyżej należy traktować jako orientacyjne. 3. Warunki realizacji: a) w zakresie dostarczania odpadów: • odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Operatora wyłonionego w odrębnym postępowaniu; • przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze; • Wykonawca będzie wskazywać miejsce wyładunku odpadów. b) w zakresie odbioru odpadów: • dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Operatora miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych; • miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych; • Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania dostarczonych odpadów w każdy dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 6:00 do 16:00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami; • Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji i ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych, w terminie do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów (telefonem, mailem lub faxem); • Wykonawca, w przypadku braku możliwości przyjęcia odpadów do zagospodarowania wynikający z zaistnienia zdarzeń niezależnych od niego, wywołanych przyczynami zewnętrznymi (m. in. siłą wyższą), których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, zobowiązuje się przekazać odpady do innej instalacji spełniającej wymogi określone przepisami prawa, w tym posiadającej techniczne możliwości przyjęcia i zagospodarowania odpadów komunalnych. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawcę obciążają koszty transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych w innej instalacji. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o fakcie braku możliwości zagospodarowania odpadów oraz poda dane instalacji, do której przewiezie i która zagospodaruje odpady komunalne, najpóźniej do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń (telefonem, mailem lub faxem); c) w zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: • każdy wjazd musi być potwierdzony dokumentem zawierającym: datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię wszystkich dokumentów Wykonawca przekazuje kierowcy dostawcy odpadów (Operatorowi) podczas dostawy każdej partii odpadów; • Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań zawierających ilość i rodzaj odpadów (z podziałem na poszczególne kody wymienione w Rozdz. III pkt. 3 SIWZ), przyjętych i zagospodarowanych przez Wykonawcę wraz ze wskazaniem sposobu ich zagospodarowania; • Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji przyjmowanych odpadów oraz sprawozdawczości zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. d) w zakresie postępowania z odpadami oraz wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów: • dla I części zamówienia: Wykonawca, poprzez wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych, dochowa szczególnej staranności by dążyć do uzyskania odpowiednich (określonych przepisami prawa) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Potwierdzenie osiągnięcia ww. poziomów stanowić będzie sprawozdanie Wykonawcy składane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w terminach w nich określonych; • dla I części zamówienia: Wykonawca musi posiadać status instalacji komunalnej spełniającej wymagania określone ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. i innych obowiązujących przepisów prawa, zapewniającą przetwarzanie odpadów komunalnych, o mocy przerobowej zdolnej zagospodarować odpady pochodzące z terenu gminy Kłecko w okresie obowiązywania umowy; • Wykonawca zapewni, by zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) i innych przepisów prawa, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne – odpowiadały wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) i innym właściwym przepisom; • Wykonawca okaże, na żądanie Zamawiającego, wszelkie dokumenty potwierdzające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; • Wykonawca zapewni, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi; • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. e) warunki rozliczania zadania: • rozliczenie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywać na podstawie wystawienia ostatniego, roboczego dnia miesiąca faktury VAT za każdy miesiąc; • faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadów oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do rozliczenia faktury za wykonane prace będzie rozliczenie ilości odebranych odpadów na podstawie kart ich przekazania oraz kwitów wagowych. • prawidłowe wystawione faktury VAT płatne będą przelewem w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach – z wskazaniem numeru i tytułu postępowania: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: • posiada stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.); • posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1a / 1b; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5; 3) dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz; 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; 5) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7; 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach