Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE LASÓW MIEJSKICH W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE LASÓW MIEJSKICH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Lasów Miejskich w Szczecinie. CPV 77200000-2 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) prace w zagospodarowaniu lasu powinny zostać wykonane zgodnie ze sztuką prowadzenia prac leśnych. Poprzez wykonawstwo prac zgodne ze sztuka leśną rozumie się wykonywanie prac zgodne z opisem technologii wykonywania prac leśnych zawartych w Katalogu norm czasu dla prac leśnych wykonywanych w zagospodarowaniu lasu, 2) szczegółowy opis prac nieujętych w katalogu, o którym mowa w ppkt 1: a) wykonywanie pasów biocenotycznych polega na wykonaniu stosów regularnych złożonych z gałęzi i pozostałości po wycince drzew i krzewów, zabezpieczonych słupkami drewnianymi, nieokorowanymi w celu stabilizacji. Podczas prac wykorzystane będą jedynie gałęzie z melioracji agrotechnicznych na danej pozycji, b) grodzenie żerdziami wraz z malowaniem preparatem barwiącym do konserwacji drewna obejmuje dostawę materiału ogrodzeniowego (żerdzie i słupki) oraz preparatu do konserwacji drewna w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. Ilość żerdzi - minimum trzy sztuki w przęśle, odstęp pomiędzy słupkami wkopanymi w grunt - nie więcej niż 2,5 mb. Żerdzie gatunku sosna lub świerk, minimum II klasy grubości, okorowane przed malowaniem, c) konserwacja dróg leśnych oznacza naprawę zniszczonych odcinków ścieżek spacerowych i dróg leśnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Obejmuje mechaniczne korytowanie, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, dostawę nawierzchni z tłucznia samoklinującego się 0-32 mm wraz z zagęszczeniem tłucznia, d) dostawa sadzonek (o ile nie podano wieku sadzonek, należy rozumieć przez to dostawę wielolatek minimum trzyletnich). 3. Przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia należy ponadto uwzględnić - w porozumieniu i w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego zasady zawarte w: 1) Zasadach Hodowli Lasu (PGL Lasy Państwowe 2003), 2) Instrukcji Ochrony lasu (PGL Lasy Państwowe 2004), 3) Instrukcji Ochrony Przeciwpożarowej Obszarów Leśnych (Warszawa 1996), 4) Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej (Warszawa 1997). 4. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym, uzgodnionym z Zamawiającym, w każdym miesiącu realizacji prac. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 7. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia umownego, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 3) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 4) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 5) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach