Przetargi.pl
Zagospodarowanie kąpieliska miejskiego wraz z publicznymi terenami sportowo-rekreacyjnymi nadbrzeża jeziora Limajno w miejscowości Swobodna, gmina Dobre Miasto

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie kąpieliska miejskiego wraz z publicznymi terenami sportowo-rekreacyjnymi nadbrzeża jeziora Limajno w miejscowości Swobodna, gmina Dobre Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie kąpieliska miejskiego wraz z publicznymi terenami sportowo-rekreacyjnymi nadbrzeża jeziora Limajno w miejscowości Swobodna, gmina Dobre Miasto”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i zagospodarowanie kąpieliska miejskiego wraz z publicznymi terenami sportowo – rekreacyjnymi obejmującymi budowę nowych ścieżek i parkingów, przebieralni z sanitariatami, wiat grillowych, wiaty biesiadnej, boiska do siatkówki plażowej, placu zabaw oraz obiektów małej architektury. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod. na działce nr 70/8, 102, 3064/2, obręb Swobodna gmina Dobre Miasto. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca oraz podwykonawcy wykonujący roboty budowlane zatrudniali na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób przy realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 8. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 9. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo, Działanie: Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie: Efektywne wykorzystanie zasobów i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45242000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W oparciu o kosztorys ofertowy wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy na formularzu, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach