Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
REGON: 52443000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PODNIESIENIE JAKOŚCI PRZYBRZEŻNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W OSTRÓDZIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Podniesienie jakości przybrzeżnej infrastruktury rekreacyjnej w Ostródzie, w tym: 1) Część 1- Przebudowa pomostu przy plaży miejskiej nad jeziorem Drwęckim; 2) Część 2- Budowa budynku gospodarczego przy plaży miejskiej nad jeziorem Sajmino; 3) Część 3- Remont zaplecza sanitarnego przy plaży miejskiej nad jeziorem Sajmino; 4) Część 4- Modernizacja zaplecza sanitarnego przy plaży miejskiej na ul. Turystycznej w Ostródzie. zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 5.1, 5.2 do SIWZ) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do SIWZ; dalej: STWiOR) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót (dotyczy części 1, 2); 3) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 4) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (dotyczy części 1, 2); 5) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 4. W przypadku, gdy w SIWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45242000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w § 12 ust. 2 SIWZ (dotyczy wyłącznie części 3); 3) pełnomocnictwo- oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie areny wielosezonowej dla potrzeb kawiarenki informacyjno-turystycznej
Dodano: 2021-02-25 - Przystosowanie areny wielosezonowej dla potrzeb kawiarenki informacyjno-turystycznej
Dodano: 2020-12-15 - Przystosowanie areny wielosezonowej dla potrzeb kawiarenki informacyjno-turystycznej
Dodano: 2020-11-12 - UREGULOWANIE PUNKTOWEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – TURYSTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIŁKI
Dodano: 2019-06-27 - PODNIESIENIE JAKOŚCI PRZYBRZEŻNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W OSTRÓDZIE
Dodano: 2019-04-02 - Uregulowanie punktowej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w miejscowości Miłki
Dodano: 2019-03-01 - UREGULOWANIE PUNKTOWEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – TURYSTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIŁKI
Dodano: 2018-12-12 - Budowa pomostu na jeziorze Korsuń, gm. Rychliki (III)
Dodano: 2018-11-23 - Budowa pomostu edukacyjnego przy Jeziorze Płaskim w Jerzwałdzie
Dodano: 2018-11-08 - Budowa pomostu na jeziorze Korsuń, gm. Rychliki (II)
Dodano: 2018-10-24