Przetargi.pl
Zagospodarowanie gotyckiej części Zamku Krzyżackiego w Działdowie

Gmina-Miasto Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 04 00 , fax. 23 697 04 02
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Działdowo
    ul. Zamkowa 12
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 04 00, fax. 23 697 04 02
    REGON: 13037786000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie gotyckiej części Zamku Krzyżackiego w Działdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, usługi i dostawy związane z zagospodarowaniem gotyckiej części Zamku Krzyżackiego w Działdowie wraz z przygotowaniem i wykończeniem ekspozycji muzealnej. Szczegółowy zakres i przedmiar robót został określony w TOMIE III SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: - projektu wykonawczego windy, Powyższy projekt musi zostać wykonany przez uprawnione do tego osoby. Koszty związane z wykonaniem w/w dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do: - przeprowadzenie prób odbiorowych i rozruchu windy i platformy dla niepełnosprawnych z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i uzyskania wymaganego certyfikatu, - dokonania rejestracji windy i platformy dla niepełnosprawnych w Urzędzie Dozoru Technicznego, koszty rejestracji windy należy doliczyć do ceny oferty, - przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie ogólnej obsługi i użytkowania windy i platformy dla niepełnosprawnych oraz przedstawienia wykazu czynności konserwacyjnych – w siedzibie Zamawiającego, - sporządzenia pełnej dokumentacji techniczno–odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej instalacji windy i platformy dla niepełnosprawnych oraz protokołów z pomiarów ochronnych instalacji, podającej szczegółowo w języku polskim opisy techniczne i schematy elektryczne, mechaniczne z podaniem parametrów poszczególnych elementów wszystkich montowanych urządzeń, - przygotowania dla Zamawiającego szczegółowej instrukcji obsługi oraz skróconej instrukcji obsługi dźwigu i platformy dla niepełnosprawnych w języku polskim, - prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac konserwatorskich w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Zamawiającemu w terminie 2 miesięcy od dnia zakończenia prac, nie później niż przed odbiorem końcowym inwestycji. - opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac objętych zamówieniem i przekazanie tego opracowania Zamawiającemu przed odbiorem końcowych inwestycji, - opracowania instrukcji eksploatacji i użytkowania obiektu, W przypadku natrafienia na relikty dawnych polichromii/dekoracji maswerkowych w glifach i blendach okiennych i szczytowych oraz innych miejscach, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnych i szczegółowych badań konserwatorskich oraz opracowania programu niezbędnych zabezpieczeń. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca jest zobowiązany uzyskać stosowne pozwolenie WKZ. Wszelkie prace ziemne Wykonawca jest zobowiązany prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym a w przypadku natrafienia na relikty dawnej architektury, Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełne i szczegółowe badania archeologiczne i konserwatorskie oraz opracować program niezbędnych zabezpieczeń. Przed przystąpieniem do realizacji prac uzyskać stosowne pozwolenie WKZ. Koszty związane z wykonaniem w/w badań, opracowań programu prac konserwatorskich i archeologicznych oraz przeprowadzenia tych prac Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności określonych w decyzji WKZ w Olsztynie. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ma prawo przeprowadzenia wizji lokalnej w celu przygotowania oferty. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie konsekwencje wynikające z tytułu nie skorzystania z możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z tytułem Wadium RZE.271.2.4.2017. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Zagospodarowanie gotyckiej części Zamku Krzyżackiego w Działdowie” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach