Przetargi.pl
Zagospodarowanie Góry Parkowej w zakresie: budowy bramy wejściowej oraz budowy ścieżki zdrowia, montażu ławek i koszy na śmieci, w ramach projektu: Zdrowie i relaks na Pograniczu

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Góry Parkowej w zakresie: budowy bramy wejściowej oraz budowy ścieżki zdrowia, montażu ławek i koszy na śmieci, w ramach projektu: Zdrowie i relaks na Pograniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Góry Parkowej usytuowanej w sąsiedztwie Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju ( dz. nr 289, AM 5, obręb Stary Zdrój, wpisanej do rejestru zabytków pod nr 1165/Wł decyzja z dnia 28.03.1986r.) w zakresie: - budowy drewnianej bramy wejściowej wraz z montażem na terenie Góry Parkowej, wykonanej z drewna twardego o ciężarze właściwym przekraczającym 850kg/m3, kotwionej w gruncie na fundamentach betonowych o wym. 30x80x80cm za pomocą ocynkowanych łączników, olejowanej dwukrotnie olejem do konserwacji i ochrony drewna. - budowy dwutorowej ścieżki zdrowia na terenie objętym opracowaniem, poprzez montaż urządzeń sprawnościowych wraz z tablicami informacyjnymi co do rodzaju ćwiczeń oraz prawidłowych osiągów sprawności przez poszczególne osoby. Montaż urządzeń za pomocą ocynkowanych łączników, na głębokość min. 60cm w gruncie, zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń. - dostawy i montażu 26 szt. drewnianych ławek bez oparcia z bali drewnianych o średnicy min 0,35m i długości 1,70m montowanych bezpośrednio w gruncie na głębokość min. 60cm. - dostawy i montażu 9 szt. koszy na śmieci - metalowych w obudowie z listew drewnianych, montowanych w gruncie na stalowych kotwach i fundamencie betonowym na głębokości min.60cm. Ze względu na górzyste ukształtowanie terenu oraz brak możliwości dojazdu pojazdów samochodowych we wszystkie miejsca montażu urządzeń należy uwzględnić transport ręczny poszczególnych elementów. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (część III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumentacją projektową) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tak 1500 zł. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach