Przetargi.pl
Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – etap I Zadanie II – „Wykonanie tras rekreacyjnych pieszo-rowerowych po terenach leśnych Góry Chełmskiej wraz z oznakowaniem i elementami małej architektury”, w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo-rowerowe”

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – etap I Zadanie II – „Wykonanie tras rekreacyjnych pieszo-rowerowych po terenach leśnych Góry Chełmskiej wraz z oznakowaniem i elementami małej architektury”, w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo-rowerowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest : Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - etap I. Zadanie II – „Wykonanie tras rekreacyjnych pieszo – rowerowych po terenach leśnych Góry Chełmskiej wraz z oznakowaniem i elementami małej architektury”, w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo-rowerowe” CPV– 45233162-2, 32562100-1, 45.31.61.00 – 6 Zamawiający informuje, otrzymał dofinansowanie z Unii Europejskiej na przedmiot zamówienia. Tytuł projektu: "Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - etap I" Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPZP.04.09.00-32-4016/17-00 z dnia 02.08.2017r. Uwaga!!! : Zamawiający informuje, że zamieszcza dokumentację na całe zadanie inwestycyjne, natomiast przedmiotem zamówienia jest wyłącznie zakres określony w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1. Zakres rzeczowy: Branża drogowa i konstrukcyjna: 1. Wykonanie dróg rowerowych z dopuszczeniem ruchu pieszego, w tym wyznaczonej ścieżki dydaktycznej (z wyłączeniem odcinka A1 – zgodnie z dokumentacją projektową, o długości ca 220 m), zwanych dalej trasami pieszo – rowerowymi, o konstrukcji i nawierzchni określonej w dokumentacji projektowej. 2. Wykonanie wraz z wyposażeniem 11 polan rekreacyjnych oznaczonych w dokumentacji projektowej jako: Pr 1, Pr 2, Pr 5, Pr 6, Pr 7, Pr 8, Pr 9, Pr 10, Pr 11, Pr 13, Pr 14 . 3. Oznakowanie tras rekreacyjnych po drogach rowerowych z dopuszczeniem ruchu pieszego Góry Chełmskiej; 4. Wykonanie elementów małej architektury na deptaku od ul. Rolnej i wzdłuż istniejących i projektowanych tras pieszo – rowerowych, zgodnie z dokumentacją projektową w tym m.in. a) ławki, b) kosze na śmieci, c) kosze na psie odchody, d) przystanki edukacyjne na trasie edukacyjnej, e) tablice edukacyjne 5. Wykonanie i montaż tablic: informacyjnej i pamiątkowej – wzór tablicy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Tablice należy wykonać z płyty PVC ze spienionego polichlorku winylu, o gr. 1 cm, do zastosowań zewnętrznych wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablic w widocznym miejscu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym: - tablicy informacyjnej - w trakcie realizacji inwestycji; - tablicy pamiątkowej - po zakończeniu realizacji inwestycji. Branża teletechniczna: 1) Budowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej wzdłuż projektowanych tras pieszo – rowerowych, zgodnie z dokumentacją projektową Zieleń: 1. Wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowanym przebiegiem dróg rowerowych i polan rekreacyjnych. 2. Wykonanie trawników na powierzchni polan rekreacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym oraz użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi – zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: • Gospodarkę odpadami prowadzić należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. 21). Dokumenty stwierdzające składowanie odpadów są wymaganymi dokumentami odbiorowymi. • Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu toalety przenośnej typu TOI TOI. • Zamawiający załącza dokumentację pn. „Opracowanie rozwiązania zamiennego w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej pn: „Budowa drogi rowerowej i ciągu pieszego wraz z elementami małej architektury w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - trasy pieszo – rowerowe” obrzeży z kostki kamiennej na obrzeża z bali drewnianych”, według której należy wykonać obrzeża projektowanych tras pieszo – rowerowych. 2. Wymagania w zakresie wycinki drzew 1) Prace/Czynności przy pozyskaniu drewna (w ramach realizacji projektu) należy wykonywać w okresie do 01 marca 2018r., tj. w okresie pozalęgowym dla ptaków, (ponadto w okresie kiedy drzewa są pozbawione liści). 2) Na czas prowadzenia prac przy wycince drzew i dalszej ich obróbce, Wykonawca zapewni wszelkie warunki bezpieczeństwa (zwłaszcza dla osób postronnych) poprzez odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie terenu, na którym będą wykonywane te prace. 3) Prace/Czynności przy pozyskaniu drewna mogą wykonywać jedynie podmioty posiadające odpowiednie, aktualne kwalifikacje, uprawnienia i sprzęt do wykonywania tych prac, tj.: - posiadający uprawnienia z zakresu obsługi pilarki spalinowej (mechanicznej) tzn. ukończony kurs pilarza, oraz posiadający uprawnienia drwala (ukończony kurs drwala). - Sprzęt: maszyny i sprzęt leśny specjalistyczny np. do zrywki drewna, czyli przewiezienia drewna z miejsca pozyskania do miejsca składowania. 4) Drewno z części nadziemnej drzew (tj. pień i korona) zostanie „wyrobione” przez Wykonawcę na odpowiednie sortymenty drewna wielko- i średniowymiarowego, zgodnie z wytycznymi leśnika zarządzającego w lasach Miasta Koszalin, oraz przewiezione (zerwane) w wyznaczone miejsca na terenie Lasu Komunalnego i ułożone w stosy (lub mygły). Drewno małowymiarowe i odpady pozrębowe zostanie przewiezione przez Wykonawcę do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie – PGK Sp. z o.o. w Koszalinie. (Dopuszcza się wykonanie rozdrobnienia tzw. zrębkowania drewna małowymiarowego w miejscu pozyskania, przed podjęciem czynności transportowych). 5) Część podziemna drzew (tj. karpa) będzie usuwana przez Wykonawcę (przez jej wyrwanie lub frezowanie) tylko w uzasadnionych przypadkach, (tj. gdy będą tego wymagały warunki terenowe). Wyrwane karpy zostaną przewiezione przez Wykonawcę do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie – PGK Sp. z o.o. w Koszalinie. Uwaga: Zarządzanie i ewidencję pozyskanego w ramach ww. projektu drewna sprawuje Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – etap I Zadanie II – „Wykonanie tras rekreacyjnych pieszo-rowerowych po terenach leśnych Góry Chełmskiej wraz z oznakowaniem i elementami małej architektury”, w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo-rowerowe” - WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 - 7, 75-007 Koszalin a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA!: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach