Gmina Skoki ogłasza przetarg
- Adres: 62085 Skoki, ul. Ciastowicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11
62085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
REGON: 52958000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.gmina-skoki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI NR 29 W REJOWCU W CELU STWORZENIA MIEJSCA INTEGRACJI LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie działki nr 29 w Rejowcu w celu stworzenia miejsca integracji lokalnej społeczności. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie następujących robót: • Odkrzaczeniu całego terenu (0.54ha) • Rekultywacja istniejącego stawu wiejskiego o powierzchni 3537,00 m2 polegające na usunięciu warstwy namułów o miąższości warstwy 70cm oraz odbudowie istniejącej drewnianej zastawki o wysokości piętrzenia 80cm • Budowa drewnianej wiaty rekreacyjnej pokrytej gontem papowym na deskowaniu ,o powierzchni użytkowej 21.24m2 , wysokości 3.65m wyposażonej w dwa stoły zespolone z ławkami i grill • Wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową gr.8cm o łącznej powierzchni 256.16m2 • Montaż lampy solarnej- 1 szt • Montaż ławki parkowej z oparciem – 1 szt • Montaż koszy ulicznych betonowych – 2 szt • Montaż stojaków rowerowych poczwórnych - 4 szt • Wykonanie trawników o powierzchni 1583.00m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6.000zł : 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami. 3.Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 4.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp. 5.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej , opracowany na podstawie załączonego kosztorysu ofertowego „ślepego do wypełnienia” (zał. nr 9 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał.nr 2 i zał.nr 3 do siwz) 5) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do siwz o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27 - Adaptacja budynku pokoszarowego nr 7 na dydaktyczny na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Dodano: 2024-06-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rycerzew
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina
Dodano: 2024-06-25 - Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu.
Dodano: 2024-06-24 - budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
Dodano: 2024-06-24 - Naprawa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 264 Sławoszewek - Konin w km 0+445
Dodano: 2024-06-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3820P Barchlin - granica powiatu.
Dodano: 2024-06-22 - Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-21