Przetargi.pl
„Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska”

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86-122 Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523309310
  • Data zamieszczenia: 2024-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Dr Fl. Ceynowy 14
    86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523309310
    REGON: 092350984
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bukowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap I – Rekultywacja kwateryTeren przeznaczony pod rekultywacje jest to jedna kwatera zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym 28/2 o powierzchni 10 154 m3. Na działce znajduje się: zbiornik odciekowy to 0,054 h, kontener socjalno-techniczny o powierzchni 15,4 m2 oraz garaż blaszany o powierzchni 15 m2. Na składowisku deponowane były głównie niesegregowane odpady komunalne. Składowisko odpadów innych niż niebezpieczne w Tuszynki zarządzane przez Gminny Zakład Komunalny, obsługiwało gminę Bukowiec. Teren składowiska jest ogrodzony, wyposażony w brodzik dezynfekcyjny, kontener socjalno-techniczny, garaż blaszany, system drenażu odciekowego odprowadzającego odcieki do zbiornika odciekowego. Zachowane są drogi związane z eksploatacją kwatery. Odpady składowano na składowisku były warstwami o grubości 0,5 m. Okresowo mechanicznie zagęszczane oraz przesypywane warstwą materiału izolacyjnego o grubości około 0,15 m.Rekultywacja techniczna obejmuje wykonanie następujących robót:• uporządkowanie, wyrównanie i zagęszczenie powierzchni zdeponowanych odpadów, • wykonanie na powierzchni składowiska warstwy wyrównawczej wraz z regulacją wysokości studni odgazowującej, • wykonanie warstwy odgazowującej, • wykonanie warstwy uszczelniającej, • wykonanie warstwy drenażowej, • wykonanie warstwy glebotwórczej, • montaż pochodni do spalania gazu składowiskowego na studniach odgazowujących. Etap II – Zagospodarowanie terenu przyległego do kwatery:Projektuje się wykonanie następujących prac budowlano – montażowych:• utwardzenie terenu - Powierzchnia do utwardzenia – 1194 m2• montaż kontenera biurowo-socjalnego,• montaż szczelnego zbiornika na ścieki socjalno-bytowe,• remont ogrodzenia,• wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej i sanitarnej,• wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, który zawiera dokumentację projektową, STWIORB. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono Przedmiar robót, Kosztorys ofertowy to Przedmiar robót i Kosztorys ofertowy należy traktować wyłącznie pomocniczo. Wskazane dokumenty nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr rachunku: 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 z dopiskiem „wadium dot. postępowania RRiB.271.4.2024.BM”6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie ich wydania (jeżeli dotyczy), w poniżej wskazanej specjalności:a) 1 osobę: ─ kierownika budowy – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. (Dz. U. z 2023r. poz. 682, ze zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach