Przetargi.pl
Przebudowa, remont i wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Białkowo gmina Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont i wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Białkowo gmina Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remont i wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych w miejscowości Białkowo gmina Golub-Dobrzyń. Zakres prac -Budowa powierzchni utwardzonej o nawierzchni betonowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni około 1 200 m2 oraz zjazd z drogi i odjazd o powierzchni ok. 100 m2; -Budowa wiaty magazynowej o pow. 110-120 m2 na otwarte kontenery na odpady. -Remont magazynu na kontenery zapasowe, sprzęt mechaniczny stanowiący wyposażenie PSZOK, np. wózek widłowy, ręczny wózek paletowy nisko profilowy, taczka, taczka japonka, narzędzia ogrodowe, traktorowa kosiarka spalinowa, podkaszarka spalinowa. Istniejący magazyn można również wykorzystać jako dodatkowe miejsce składowania odpadów w postaci: pralek, zamrażarek, lodówek i innego sprzętu gospodarstwa domowego oraz rolniczego. Dodatkowe miejsce na tego typu odpady należy wygrodzić ścianą z siatki stalowej. -Remont konteneru socjalno-biurowy wyposażeniem i niezbędnymi przyłączami, kontener obsługi wagi wraz z przedsionkiem. -Remont pomieszczenia magazynowego o powierzchni 15-20 m2 (np. w formie kontenerowej) do magazynowania przedmiotów do ponownego użycia wraz z wydzieloną częścią napraw (przygotowanie do ponownego użycia) z wyposażeniem. -Budowa pomieszczenia magazynowego o powierzchni 15-20 m2 (np. w formie kontenerowej) dostosowane do magazynowania odpadów niebezpiecznych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. -Budowa pomieszczenia magazynowego o powierzchni 15-20 m2 (np. w formie kontenerowej) dostosowane do magazynowania odpadów niebezpiecznych (farby i rozpuszczalniki, akumulatory, bateria, środki ochrony roślin itp.) -Dostawa kontenerów i pojemników do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne, odpowiednio oznaczone i opisane (4 kontenery otwarte 13 m3, 13 kontenerów zamkniętych 7 m3, 3 kontenery otwarte 7 m3, 6 pojemników 1,1 m3;) Infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: -instalacja wodociągowa (remont) przyłącza do kontenera socjalno-biurowego (w razie potrzeby rozbudowa sieci, ewentualna przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie, hydranty ppoż. DN-80 10l/s zgodnie z wymaganiami ppoż. i obowiązującymi przepisami, rozpatrzyć możliwość poboru wody na cele ppoż z istniejącego stawu wodnego – wykonanie ujęcia wody na cele ppoż), -instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie wiaty z systemem oświetleniowym, remont instalacji elektrycznej kontenera SB oraz wykonanie instalacji dla 2 kontenerów magazynowych, instalacja monitoringowa (wideorejestrator), instalacja alarmowa, wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji, -instalacja kanalizacji ścieków przemysłowych – zbiornik bezodpływowy, a dla ścieków socjalno-bytowych przegląd i ewentualny remont istniejącej przydomowa oczyszczalnia ścieków, -odprowadzenie wód opadowych z dróg i placów do gruntu, natomiast z miejsc składowych pojemników, do kanalizacji przemysłowej. -tablice : informacyjna i edukacyjna, opisy kontenerów i pojemników, -ogrodzenie z dwiema bramami otwieranymi i zamykanymi automatycznie, -zieleń ozdobna i izolacyjna. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń oraz uzgodnień, 2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (lub zgłoszenia budowy), 3) sprawowanie nadzoru autorskiego, 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową obejmującą przebudowę i remont istniejącego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 5) wykonawca przed przystąpieniem do wykonania projektu będzie obowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego co do koncepcji, materiałów, urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 10.000,00 PLN 1. Forma wadium. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 359). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej aniżeli pieniądz dokumenty te muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą; e) określenie, że gwarancja podlega prawu polskiemu f) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank PKO BP o nr 47 1020 5024 0000 1602 0010 1600 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: „Wadium na przetarg Przebudowa, remont i wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych w miejscowości Białkowo gmina Golub-Dobrzyń ” 3) Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu, a dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Gminy Golub Dobrzyń, Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub Dobrzyń, a do oferty należy dołączyć kopię wadium. 4) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Zamawiający odpowiednio zabezpieczy, w związku z tym złożony przez Wykonawcę dokument gwarancji lub poręczenia nie może być złączony z ofertą w sposób trwały. 3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki te zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, według zasad określonych w art. 46 PZP. 2) Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zwrócone po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli Zamawiający wymaga jego wniesienia). 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach