Przetargi.pl
„Zagospodarowanie Alei Jana Pawła II w Komorowie”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie Alei Jana Pawła II w Komorowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie zjazdów w Alei Jana Pawła II w Komorowie.2. Roboty zawarte w przedmiocie zamówienia polegają na budowie i przebudowie zjazdów, z materiałów Wykonawcy.3. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany wykonać takie roboty jak:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe w zakresie rozbiórki istniejących nawierzchni,3) roboty ziemne,4) roboty konstrukcyjne w zakresie budowy zjazdów,5) roboty remontowe w obrębie istniejącego chodnika,6) wykonanie poboczy zjazdów,7) wykonanie zatok przy jezdni,8) roboty wykończeniowe.4. Pełen zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiający określił w następujących dokumentach:1) Przedmiarze stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (dalej SST) stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ,3) Dokumentacji technicznej stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 500.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 500.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i/lub wykonuje co najmniej:• 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg lub parkingów o nawierzchni z kostki betonowej, płyt ażurowych lub z krat trawnikowych w zakresie o powierzchni min. 1 500,00 m2 każda,.W przypadku robót wykonywanych/będących w trakcie realizacji na doświadczenie, których Wykonawca się powołuje, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część wykonywanego zamówienia zakresem ilościowym spełni wymogi przedmiotu zamówienia, a Wykonawca przedstawi dowód, iż realizuje zamówienie należycie.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione:• min. 1 osobę (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,• brukarz - min. 2 osoby.c) dysponowania sprzętem:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie, umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:• samochód ciężarowy co najmniej 1 szt.,• koparko-ładowarka co najmniej 1 szt.,albo• koparka co najmniej 1 szt.i ładowarka co najmniej 1 szt.,• zagęszczarka wibracyjna 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach