Przetargi.pl
Zadaszenie istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niedzicy oraz termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niedzicy

Gminny Ośrodek Kultury w Łapszach Niżnych z siedzibą w Niedzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-441 Niedzica, ul. 3 Maja 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2629484 , fax. 0-18 2659315
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Łapszach Niżnych z siedzibą w Niedzicy
    ul. 3 Maja 16 16
    34-441 Niedzica, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2629484, fax. 0-18 2659315
    REGON: 49066221800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.lapszenizne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury, dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadaszenie istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niedzicy oraz termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niedzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje przebudowę dachu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niedzicy, przy ul. 3 Maja 16, polegającą na zmianie pokrycia dachu z papy na nowe pokrycie z blachy trapezowej stalowej powlekanej na dwuspadowej, drewnianej więźbie dachowej, ustawionej na istniejącym pokryciu dachu, bez konieczności jego demontażu oraz ocieplenie ścian i ocieplenie stropodachu. 2.Zakres robót obejmuje: 1)roboty rozbiórkowe elementów żelbetowych gzymsów, czapek kominowych, instalacji odgromowej itp., 2)demontaż i utylizację dachów z płyt azbestowo - cementowych falistych, 3)podmurowanie i ocieplenie kominów oraz wykonanie nowych czapek kominowych, 4)podmurowanie ścian osłonowych oraz środkowej ściany kominowej, 5)wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem blachą powlekaną trapezową, 6)wykonanie ocieplenia stropodachu 7)wykonanie zadaszenia schodów wejściowych i balkonów, 8)wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 10cm, 9)wykonanie obróbek blacharskich, parapetów, 10montaż nowych rynien i rur spustowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł, b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III pkt.1 mają dostarczyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z wykazu powinno jednoznacznie wynikać, że wartość min. 2 wykonanych zamówień w zakresie wykonania robót budowlanych w tym okresie, wyniosła nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda. Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 200.000,00zł. W przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy z inwestorem. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). W Wykazie wystarczy podać osoby z wymaganymi przez Zamawiającego uprawnieniami. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.). 7)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1, 3 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Spółka cywilna dołączy zaświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.3 odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego) oraz odrębnie dla poszczególnych wspólników (dotyczy podatku dochodowego). 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.lapszenizne.pl oraz dodatkowo www.lapszenizne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach