Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg
- Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
- Data zamieszczenia: 2015-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
Gręboszów 144 144
33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
REGON: 00053770500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont remizy strażackiej OSP Lubiczko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont posadzek - 68,24 m2, w tym: wykonanie posadzek z paneli 51,76 m2, z płytek kamionkowych 16,48 m2, po uprzedniej rozbiórce istniejących podłóg , 2) Remont ścian - 69,38 m2 , w tym: montaż ścianek i okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 69,38 m2, montaż parapetów wewnętrznych z PCV, uzupełnienie kratek, obudowa rury spalinowej gazowego piecyka grzewczego, 3) Remont instalacji elektrycznej - kpl, w tym: wymiana wewnętrznej instalacji przewodowej, wymiana gniazd, osprzętu, montaż 10 lamp świetlówkowych, 2 lamp żarowych, montaż wentylatora ściennego, montaż kasetonu podświetlanego z napisem, 4) Malowanie ścian i sufitów - 203,15 m2, w tym malowanie farbami emulsyjnymi, po uprzednim przygotowaniu podłoży, lakierowanie farbami olejnymi 5) Wymiana stolarki okiennej - 2,70 m2, montaż okien z PCV, obsadzenie podokienników, uzupełnienie ścian, 6) Wymiana stolarki drzwiowej - 5,80 m2, w tym wewnętrzna płytowa 3,85 m2, zewnętrzna aluminiowa ciepła 1,95 m2, 7) Remont instalacji wod-kan. - kpl, w tym wykonanie podejścia wodno-kanalizacyjnego; umywalka, miska w.c., terma elektryczna, 8) Remont dachu - 192,49 m2, w tym wymiana rynien, rur spustowych, obróbki blacharskie komina i inne , malowanie dachu i syreny, uzupełnienie kratek, 9) Wykonanie elewacji zewnętrznej - 155,90 m2, w tym: montaż rusztu na konstrukcji drewnianej ścian, ocieplenie styropianem grub. 10 cm, poszycie ścian z płyt OSB, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa silikatowa, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, rury spustowe z PCV, podsufitki z blachy trapezowej na ruszcie drewnianym, montaż lamp oświetleniowych żarowych zewnętrznych z podłączeniem, naprawa cokołów i okładziny cokołów płytami imitującymi kamień, wymiana skrzynki gazowej, 10) Wykonanie opaski wokół budynku - 22,00 m2 z kostki brukowej, 11) Remont schodów zewnętrznych - 5,66 m2, wykonanie schodów z kostki brukowej obramowanej palisadami, po uprzedniej rozbiórce betonowych, 12) Renowacja drzwi zewnętrznych - 8,10 m2. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy co najmniej 60 miesięcy gwarancji i odpowiedzialności z tytułu rękojmi za jakość wykonania przedmiotu zamówienia . 2) przeprowadzić przeglądy gwarancyjne, przegląd pierwszy Wykonawca przeprowadzi po 12 miesiącach gwarancji, a ostatni w ostatnim deklarowanym miesiącu gwarancji. Przeglądy gwarancyjne prowadzone będą w obecności przedstawiciela Wykonawcy, i przedstawiciela Zamawiającego. Stwierdzone wady Wykonawca usunie na własny koszt w terminach wskazanych w protokołach z wykonania przeglądu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zawarte w załączniku nr 12 do niniejszej SIWZ, która jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium przetargowego w kwocie 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych, które winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Nr 33 9462 1013 2004 4000 1498 0006 Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział Gręboszów z dopiskiem Wadium do przetargu - Remont remizy strażackiej OSP Lubiczko. 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,277574.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej klasy D wraz z rowami, przepustami i zjazdami oraz przebudową kolidującej infrastruktury technicznej na działkach o nr ew.: 1537/2, 2576/4, 2612/4, 2616/4, 2616/5, 2618/1, 2620/1, 2621/2, 2892/3, 2899/2, 2906/2, 2907/2, 2909/2, 2911/2, 2912/2, 2918/4, 2919/7, 2923/4, 2923/6, 2933/2, 2940/2, 2949/2, 2950/2, 2952/2 położonych w miejscowości Ołpiny; na działkach nr ew.: 2622/4, 2624/2, 2628/2, 2629/2, 2639/2, 2641 położonych w miejscowości Szerzyny
Dodano: 2016-03-22 - Zmiana przeznaczenia budynku domu przedpogrzebowego w Trzebini na kaplicę cmentarną z zapleczem socjalnym
Dodano: 2016-02-29 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza Krytej Pływalni DELFIN w Wadowicach na zespół saunowy
Dodano: 2015-08-26 - Nadbudowa i rozbudowa budynku remizy strażackiej w Stawach Monowskich w celu wygospodarowania pomieszczeń dla OSP
Dodano: 2015-07-09 - remont sali wykładowej nr 01 w pawilonie D-5, dostawa i montaż wyposażenia A-V do sali wykładowej 01 oraz dostawa i montaż projektora do sali nr 130 KC-zp.272-327/15
Dodano: 2015-06-26 - Remont podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1632 K Kępanów - Tymbark w m. Podłopień.
Dodano: 2015-04-02 - remont lokalu mieszkalnego AGH nr 2 przy ul. Gramatyka 7A w Krakowie KC-zp.272-94/15
Dodano: 2015-03-04 - Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na wieży zegarowej i wieżyczce ośmiobocznej przy bastionie północnym Zamku w Pieskowej Skale - sprawa nr: I/ZKnW/15
Dodano: 2015-02-02 - Remont lokalu mieszkalnego AGH nr 25 przy ul. Czarnowiejskiej 103 w Krakowie
Dodano: 2015-01-12 - Remont pomieszczeń II piętra budynku U-3 dla potrzeb sekcji BHP na terenie AGH w Krakowie.
Dodano: 2014-09-22