Przetargi.pl
Zadanie nr 1:Modernizacja sali gimnastycznej - zaprojektowanie i wykonanie. Zadanie nr 2: Wymiana tablic rozdzielczych instalacji elektrycznych w budynku szkoły - zaprojektowanie i wykonanie

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Okrzei 16
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 032 2310242 , fax. 032 2310242
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II
    Okrzei 16 16
    44-100 Gliwice
    tel. 032 2310242, fax. 032 2310242
    REGON: 00072154490927
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1:Modernizacja sali gimnastycznej - zaprojektowanie i wykonanie. Zadanie nr 2: Wymiana tablic rozdzielczych instalacji elektrycznych w budynku szkoły - zaprojektowanie i wykonanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu sali gimnastycznej i sąsiadujących pomieszczeń oraz wymiany tablic rozdzielczych w budynku szkoły(projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski) i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz kompleksowe wykonanie pełnego zakresu robót na podstawie sporządzonego projektuW ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace i uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawcząPlanowany zakres pracSala gimnastyczna - prace projektowe- kompleksowa wymiana posadzki parkietowej- częściowa wymiana ślepej podłogi i warstw izolacyjnych w miejscach uszkodzeń- likwidacja kanałów ciepłowniczych- wykonanie wentylacji mechanicznej sali- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej- wymiana stolarki drzwiowej - kompleksowe malowanie sali- dostawa i montaż elektrycznych mechanizmów do otwierania okien (co najmniej 2 sztuki)- usprawnienie wentylacji grawitacyjnej (np. wymiana kratek wentylacyjnych)- remont osłon grzejnikowych - wyposażenie stałe sali: demontaż i ponowny montaż - dokumentacja powykonawcza- pomiary elektryczne i natężenia oświetlenia- pomiary instalacji wentylacji(wydajność, poziom hałasu)Magazynek przy sali gimnastycznej- prace projektowe- kompleksowa wymiana posadzki parkietowej wraz z podkładem w razie potrzeby- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej- wymiana stolarki drzwiowej - kompleksowe malowanie magazynku- usprawnienie wentylacji grawitacyjnej(np. wymiana kratek wentylacyjnych)- dokumentacja powykonawcza- pomiary elektryczne i natężenia oświetleniaMała sala gimnastyczna- prace projektowe- wymiana wentylatorów dachowych na nowe wraz z ewentualna naprawą instalacji elektrycznej i wymianą wyłączników- prace towarzyszące np. poprawki malarskie- dokumentacja powykonawcza- pomiary elektryczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższym opracowaniu:1. pogram funkcjonalno użytkowy(ZAŁĄCZNIK NR 6).Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru.Inne wymagania:a) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach