Przetargi.pl
Zadanie Nr 1: Wycinka i pielęgnacja drzew wzdłuz dróg gminnych Zadanie nr 2: Nasadzenia i utrzymanie terenów zielonych w Gminie Lesznowola

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do42 wew. 113 , fax. 022 7579270
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    ul. Gminnej Rady Narodowej 60 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270
    REGON: 00053901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1: Wycinka i pielęgnacja drzew wzdłuz dróg gminnych Zadanie nr 2: Nasadzenia i utrzymanie terenów zielonych w Gminie Lesznowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1: WYCINKA I PIELĘGNACJA DRZEW WZDŁUŻ DRÓG GMINNYCH 1)Wycinka i karczowanie samosiewów wraz z wywozem urobku - dotyczy drzew i krzewów w wieku nie przekraczającym 5 lat. 2)Wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem urobku. 3)Wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem urobku przy użyciu własnego podnośnika ( cięcia realizowane w rejonie sieci energetycznych ). 4)Usuwanie karp wraz z wywozem i utylizacją. 5)Interwencyjne prace przy drzewach obejmujące usuwanie suszu, cięcia korekcyjne oraz wywóz urobku dla drzew. 6)Frezowanie karp 10 cm poniżej poziomu drogi. ZADANIE 2: NASADZENIA I UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W GMINIE LESZNOWOLA 1)Nasadzenia sadzonek drzew ( klon, akacja, lipa, jesion) 5 - letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 - 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy. 2)Utrzymanie gminnych terenów zielonych obejmujących: a.usuwanie chwastów, b.koszenie, c.nawożenie, d.wykaszanie poboczy i skarp z wywozem, e.korowanie wraz z korą, f.pielęgnacja roślin, g.zabezpieczenie roślin na zimę , h.podlewanie, i.opryski herbicydami nawierzchni chodników, j.przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu. 3)Założenie trawnika. 4)Sadzenie krzewów: a.iglastych, b.liściastych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi spełniać następujący warunek: AD. ZADANIE NR 1 Wykonawca musi wykazać, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wycince i pielęgnacji drzew o wartości brutto co najmniej 45 000,00 zł ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych ) AD. ZADANIE NR 2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 zamówienie polegające na nasadzeniach i utrzymaniu terenów zielonych o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł. ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 4 A i 4 B do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców. 1.2.1. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.2. SIWZ, Wykonawca wskazał, iż będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie należy przedłożyć przedmiotowe oświadczenie łącznie przez wszystkich wykonawców. 3. Wykonawcy muszą wykazać, że brak jest podstaw do ich wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odpowiednio dla każdego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania - wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza - załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Zaakceptowane wzory umów - stanowiące załącznik nr 5 A i 5 B do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kserokopia poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo oryginał dokumentu lub kserokopia poświadczona notarialnie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach