Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o., elektryczne Zadanie nr 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w tym następujących części: Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o., elektryczne w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych i/lub* Część 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod.-kan, gaz, c.o. elektryczne w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych i/lub* Część 3: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych i/lub* Część 4: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod.-kan., gaz, c.o. w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych w ramach zadań budżetowych: 4270-340-10 Remonty ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej oraz deszczowej w gminnych budynkach mieszkalnych i na terenie wokół budynków wraz z remontem pustostanów 4270-342-14 Remonty ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej oraz deszczowej w budynkach i na terenach wokół budynków 4270-000-06-DT5 usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych 4270-000-14-DT usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 787 001 , fax. 324 762 952
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55
    44330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 787 001, fax. 324 762 952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o., elektryczne Zadanie nr 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w tym następujących części: Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o., elektryczne w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych i/lub* Część 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod.-kan, gaz, c.o. elektryczne w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych i/lub* Część 3: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych i/lub* Część 4: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod.-kan., gaz, c.o. w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych w ramach zadań budżetowych: 4270-340-10 Remonty ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej oraz deszczowej w gminnych budynkach mieszkalnych i na terenie wokół budynków wraz z remontem pustostanów 4270-342-14 Remonty ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej oraz deszczowej w budynkach i na terenach wokół budynków 4270-000-06-DT5 usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych 4270-000-14-DT usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o, elektryczne 1.1. Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o, elektryczne w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych, 1.2. Część 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie wod-kan, gaz, c.o, elektryczne w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych, 2. Zadanie nr 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o 2.1. Część 3: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w budynkach mieszkalnych i mieszkaniach gminnych oraz w terenie wokół budynków mieszkalnych, 2.2. Część 4: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod-kan, gaz, c.o. w obiektach/budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz w terenie wokół budynków użytkowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 11 do SIWZ), który wraz z Wykazami budynków mieszkalnych i użytkowych stanowi integralną część SIWZ, a szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umów: Załącznik 10 a (dotyczy Części 1), Załącznik 10 b (dotyczy Części 2), Załącznik 10c (dotyczy Części 3), Załącznik 10d (dotyczy Części 4) do SIWZ. Dokumentacja ww. jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 4.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ: Załącznik 10 a (dotyczy Części 1), Załącznik 10 b (dotyczy Części 2), Załącznik 10 c (dotyczy Części 3), Załącznik 10d (dotyczy Części 4) do SIWZ. b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ - Załącznik 10 a (dotyczy Części 1), Załącznik 10 b (dotyczy Części 2), Załącznik 10 c (dotyczy Części 3), Załącznik 10d (dotyczy Części 4). c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z póź. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszyscy pracownicy fizyczni realizujący roboty budowlane, powinni być zatrudnieni w ramach umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 5. Wykonawca winien dysponować minimum 2 pracownikami, którzy posiadają aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m. 6. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu: a) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy, tj. określonego w pkt. 1.1. i 1.2. SIWZ wyniesie: 300.000,00 zł brutto w zakresie Części 1 i 340.000,00 zł brutto w zakresie Części 2 (§ 6 pkt 2.2. wzorów umów). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej dla części pierwszej do wartości maksymalnej wynoszącej 600.000,00 zł brutto dla Części 1 i/lub 680.000,00 zł brutto dla Części 2 - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji; b) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy, tj. określonego w pkt. 2.1. oraz pkt 2.2. SIWZ wyniesie: 20.000,00 zł brutto w zakresie Części 1 i 20.000,00 zł brutto w zakresie Części 2 (§ 6 pkt 2.2. wzorów umów). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej dla części pierwszej do wartości maksymalnej wynoszącej 40.000,00 zł brutto dla Części 3 i/lub 40.000,00 zł brutto dla Części 4 - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji; c) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w zakresie poszerzonym (opcja), jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swojego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy; d) warunkiem uruchomienia opcji jest zlecenie przez Zamawiającego Wykonawcy w pisemnym protokole przekazania frontu robót dodatkowego zakresu robót, tj. ponad wykorzystaną kwotę 300.000,00 zł brutto w zakresie Części 1 i/lub 340.000,00 zł brutto w zakresie Części 2 i/lub 20.000,00 zł brutto w zakresie Części 3 i/lub 20.000,00 zł brutto w zakresie Części 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy; e) przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w pkt. 1.1. , pkt 1. 2., pkt., 2.1. oraz pkt 2.1. SIWZ, a rozliczany będzie zgodnie z zasadami określonymi w STWiOR dla zamówienia podstawowego, wg stawki roboczogodziny określonej w ofercie; e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Gwarancja i rękojmia: a) dotyczy Części 1: gwarancja: min. 36miesięcy, rękojmia: 60 miesięcy b) dotyczy Części 2: gwarancja: min. 36miesięcy, rękojmia: 60 miesięcy c) dotyczy Części 3: gwarancja: min. 12 miesięcy, rękojmia: 60 miesięcy d) dotyczy Części 3: gwarancja: min. 12 miesięcy, rękojmia: 60 miesięcy Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty protokolarnego zakończenia przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Część 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Część 3: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), Część 4: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 08.01.2018 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 08.01.2018 r. do godz. 9 00 . 7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt. VI.1a) SIWZ należy przedłożyć wraz z ofertą, c) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. e) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach