Przetargi.pl
Zadanie nr 1 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Blanowską i Dojazd na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zadanie nr 2 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Dojazd i Brzozową na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zadanie nr 3 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Brzozową i Broniewskiego na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.”

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267, , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, , fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Blanowską i Dojazd na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zadanie nr 2 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Dojazd i Brzozową na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zadanie nr 3 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Brzozową i Broniewskiego na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Blanowską i Dojazd na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie. Zakres robót obejmuje: Branża drogowa – podstawowe dane techniczne: nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm kostka brukowa betonowa o zaokrąglonych narożach i krawędziach o wymiarach: 88x118 mm; (+-5%), 118x118 mm(+- 5%), 178x118 mm (+-5%) - 236,5 m2; krawężnik drogowy 15x30 - 3,0 mb; obrzeże 30x8 - 161,5 mb oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Projekt budowlany i wykonawczy oraz STWIORB obejmują chodnik od ul. Blanowskiej do Broniewskiego. Do kalkulacji ceny należy przyjąć jedynie chodnik od ul. Blanowskiej do ul. Dojazd – zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Zadanie nr 2 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Dojazd i Brzozową na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zakres robót obejmuje: Branża drogowa – podstawowe dane techniczne: nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm kostka brukowa betonowa o zaokrąglonych narożach i krawędziach o wymiarach: 88x118 mm (+-5%), 118x118 mm(+- 5%), 178x118 mm (+-5%) - 542,0 m2; krawężnik drogowy 15x30 - 16,5 mb; obrzeże 30x8- 358,0 mb oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Projekt budowlany i wykonawczy oraz STWIORB obejmują chodnik od ul. Blanowskiej do Broniewskiego. Do kalkulacji ceny należy przyjąć jedynie chodnik od ul. Dojazd do ul. Brzozowej, - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Zadanie nr 3 „Remont kapitalny chodnika w ul. Zaparkowej w Zawierciu – chodnik na odcinku między ulicami Brzozową i Broniewskiego na działce nr ewid. 51/2 k.m. 22 obr. Zawiercie.” Zakres robót obejmuje: Branża drogowa – podstawowe dane techniczne: nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm kostka brukowa betonowa o zaokrąglonych narożach i krawędziach o wymiarach: 88x118 mm (+-5%), 118x118 mm(+- 5%), 178x118 mm (+-5%) - 508,0 m2; krawężnik drogowy 15x30 - 17,5 mb; obrzeże 30x8 - 328,0 mb oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Projekt budowlany i wykonawczy oraz STWIORB obejmują chodnik od ul. Blanowskiej do Broniewskiego. Do kalkulacji ceny należy przyjąć jedynie chodnik od ul. Brzozowej do ul. Broniewskiego – zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (odpowiednio dla Zadania nr 1, 2 i 3), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3.Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SIWZ wzory umów – odpowiednio dla Zadania nr 1, 2 i 3. 4.Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcja), e)parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 6.Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 7.Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8.Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu remontu kapitalnego chodnika w tym: prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, remont chodnika, plantowanie terenu i zieleńce, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. 10.Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Zaproponowane rozwiązania zapewniają bezpieczeństwo ruchu pieszych na chodniku z uwzględnieniem warunków widoczności i stanu nawierzchni. Nie ogranicza się dostępności do drogi osobom niepełnosprawnym. Pochylenia podłużne wszystkich projektowanych ciągów pieszych, chodników będą pozwalały na korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i nie będą przekraczały 6%. W obrębie projektowanych przejść przez istniejące ulice projektuje się obniżenie krawężnika oraz zastosowanie płyt wskaźnikowych z wypustkami 40x40 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach