Przetargi.pl
Zadanie nr 1: PRZEBUDOWA CHODNIKÓW W UL. POZNAŃSKIEJ Zadanie nr 2: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ Zadanie nr 3: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. BYDGOSKIEJ

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: PRZEBUDOWA CHODNIKÓW W UL. POZNAŃSKIEJ Zadanie nr 2: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ Zadanie nr 3: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. BYDGOSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Zadanie nr 1 PRZEBUDOWA CHODNIKÓW W UL. POZNAŃSKIEJ W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. Roboty rozbiórkowe: 1) rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 - 442,90 mb, 2) rozbiórka nawierzchni zjazdów z trylinki - 70,724 m2, 3) rozbiórka nawierzchni zjazdów z płyt 50x50 - 14,40 m2, 4) rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt 35x35x5 - 602,40 m2, 5) rozbiórka starej podsypki z piasku grub. 10 cm - 687,491 m2, 6) załadunek, transport i rozładunek materiałów pochodzących z rozbiórki na odległość do 5 km - m3. 2. Ułożenie nowej nawierzchni chodnika i zjazdów: 1) ustawienie krawężnika na ławie z betonu B-15 - 442,90 m, 2) ustawienie obrzeża betonowego 6x20x75 na podsypce cem.piask - 33,80 mb, 3) wykonanie koryta głębokości 30 cm pod nawierzchnię na zjazdach - 85,20m2, 4) wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. w-wy 10 cm - na zjazdach - 85,20 m2, 5) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach grub. w-wy 15 cm - 85,20 m2, 6) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki Polbruk grubości 8 cm na podsypce cem.piask grub. 3 cm na zjazdach - 85,20m2, 7) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej Polbruk grubości 6 cm na podsypce cem.piask grubości 5 cm - 602,40 m2 8) regulacja studni telekomunikacyjnych - 3 szt., 9) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 7 szt. Zadanie nr 2 PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. BYDGOSKIEJ W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. Roboty rozbiórkowe: 1) rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 - 239,3 mb, 2) rozbiórka nawierzchni zjazdów z trylinki - 60,76 m2, 3) rozbiórka nawierzchni zjazdów z płyt 50x50 - 17,80 m2, 4) rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt 35x35x5 - 537,10 m2, 5) rozbiórka starej podsypki z piasku grub. 10 cm - 615,647 m2, 6) załadunek, transport i rozładunek materiałów pochodzących z rozbiórki na odległość do 5 km - m3. 2. Ułożenie nowej nawierzchni chodnika i zjazdów: 1) ustawienie krawężnika na ławie z betonu B-15 - 239,3 m, 2) ustawienie obrzeża betonowego 6x20x75 na podsypce cem.piask - 126,1 mb, 3) wykonanie koryta głębokości 30 cm pod nawierzchnię na zjazdach - 78,60m2, 4) wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. w-wy 10 cm - na zjazdach - 78,60 m2, 5) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach grub. w-wy 15 cm - 78,60 m2, 6) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki Polbruk grubości 8 cm na podsypce cem.piask grub. 3 cm na zjazdach - 78,60m2, 7) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej Polbruk grubości 6 cm na podsypce cem.piask grubości 5 cm - 537,10 m2 8) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt. Zadanie nr 3 PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. Roboty rozbiórkowe: 1) rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 - 172,00 mb, 2) rozbiórka nawierzchni zjazdów z trylinki - 38,772 m2, 3) rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt 35x35x5 - 184,10 m2, 4) rozbiórka starej podsypki z piasku grub. 10 cm - 122,852 m2, 5) załadunek, transport i rozładunek materiałów pochodzących z rozbiórki na odległość do 5 km - m3. 2. Ułożenie nowej nawierzchni chodnika i zjazdów: 1) ustawienie krawężnika na ławie z betonu B-15 - 172,00 m, 2) ustawienie obrzeża betonowego 6x20x75 na podsypce cem.piask - 49,90 mb, 3) wykonanie koryta głębokości 30 cm pod nawierzchnię na zjazdach - 38,80 m2, 4) wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. w-wy 10 cm - na zjazdach - 38,80 m2, 5) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach grub. w-wy 15 cm - 38,80 m2, 6) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki Polbruk grubości 8 cm na podsypce cem.piask grub. 3 cm na zjazdach - 38,80 m2, 7) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej Polbruk grubości 6 cm na podsypce cem.piask grubości 5 cm - 184,10 m2 8) regulacja studni telekomunikacyjnych - 2 szt., 9) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: PRZEBUDOWA CHODNIKÓW W UL. POZNAŃSKIEJ wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset złotych). Zadanie nr 2: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL. BYDGOSKIEJ wadium w wysokości 4 400,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące czterysta złotych). Zadanie nr 3: PRZEBUDOWA CHODNIKA W UL.GNIEŹNIEŃSKIEJ wadium w wysokości 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane o porównywalnym zakresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest, aby wykonawca/wcy: a. zrealizował, jako główny wykonawca co najmniej 2 przedsięwzięcia budowlane typu: przebudowa chodnika o powierzchni min. 300 m2 każde (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru.), b. dysponują osobą/osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. Dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym dla realizacji robót - Załącznik nr 7. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej 2 przedsięwzięcia budowlane typu: przebudowa chodnika o powierzchni min. 300 m2 każde) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenie-zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach