Przetargi.pl
Remont korytarzy, montaż dodatkowych grzejników w sali posiedzeń oraz wykonanie pomieszczenia kancelarii tajnej w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Banie

Gmina Banie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-110 Banie, ul. Skośna 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4166381 , fax. 091 4166353
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie
    ul. Skośna 6 6
    74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4166381, fax. 091 4166353
    REGON: 00053339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.banie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy, montaż dodatkowych grzejników w sali posiedzeń oraz wykonanie pomieszczenia kancelarii tajnej w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Banie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont korytarzy, montaż dodatkowych grzejników w sali posiedzeń oraz wykonanie pomieszczenia kancelarii tajnej w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Banie. Zakres robót obejmuje: - demontaż i montaż wykładziny podłogowej w ciągach komunikacyjnych na parterze i I piętrze - 128,800 m 2 - malowanie sufitów farbą emulsyjną w ciągach komunikacyjnych na parterze i I piętrze - 173,300 m 2 - dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną w ciągach komunikacyjnych na parterze i I piętrze - 188,330 m 2 - pokrycie ścian tynkiem cienkowarstwowym MARMURIT na parterze i I piętrze - 278,690 m 2 - demontaż starych ościeżnic o powierzchni ponad 1 m 2 do 2 m 2 do pomieszczeń biurowych - 25 szt. - montaż nowych ościeżnic, typ ościeżnic FD1 do pomieszczeń biurowych - 25 szt. - demontaż ościeżnic o powierzchni ponad 2 m 2 do sali posiedzeń - 2 szt. - montaż ościeżnic do drzwi wahadłowych do sali posiedzeń - 2 szt. - montaż drzwi wewnętrznych pełnych okleinowych, pokrytych laminatem 0,2 mm - 43,400 m 2 - dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad - 14,00 m 2 - malowanie farbą olejną poręczy ochronnych - 13,500 m - wyłożenie schodów z płytek klinkierowych - 38,090 m 2 - wstawienie odgałęzienia z rur miedzianych o śr. 15-20 mm - 2 szt. - montaż grzejnika dwupłytowego o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm - 1 szt. - montaż grzejników dwupłytowych o wysokości 600-900 mm i długości do 3000 mm - 2 szt. - wykłucie w suficie i posadzce buzd do zakotwienia ścian - 14,240 m - wykonanie ściany z cegieł pełnych na zaprawie cementowo-wapiennej - 17,244 m2 - montaż drzwi wewnętrznych pełnych E l60 - 1 szt. Zamawiający informuje, że posiada zakupioną wykładzinę podłogową celem montażu w ciągach komunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 z załączonym kosztorysem ofertowym - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.banie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną