Przetargi.pl
Zadanie nr 1 pn.: „Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna” Zadanie nr 2 pn.: „Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna” Zadanie nr 3 pn.: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej” Zadanie nr 4 pn.: „Modernizacja SP we Frydku”

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 pn.: „Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna” Zadanie nr 2 pn.: „Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna” Zadanie nr 3 pn.: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej” Zadanie nr 4 pn.: „Modernizacja SP we Frydku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 pn.: „Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna” W skład robót m.in. wchodzi: -Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, -dostawa i montaż podłogi sportowej, -roboty malarskie - elementy drewniane, -malowanie rur instalacji C.O. ( rury na poziomie parkietu wzdłuż sali gimnastycznej). Zadanie nr 2 pn.: „Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna” W skład robót m.in. wchodzi: -wymiana listew przyściennych z drewna liściastego, -ocyklinowanie posadzek z deszczułek, deszczułki stare, -zapastowanie i froterowanie posadzek z deszczułek wraz z uzupełnieniem ubytków, -lakierowanie posadzek i parkietów, -lakierowanie posadzek i parkietów. Zadanie nr 3 pn.: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej” W skład robót m.in. wchodzi: -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z drenażem, -roboty porządkowe. Zadanie nr 4 pn.: „Modernizacja Szkoły Podstawowej we Frydku” W skład robót m.in. wchodzi: -prace malarskie: sala gimnastyczna, korytarz, 4 pomieszczenia klasowe, -wymiana parkietu na sali gimnastycznej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 pn.: „Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna”w kwocie: 1 300,00 Zadanie nr 2 pn.: „Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna” w kwocie: 350,00 Zadanie nr 3 pn.: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej” w kwocie: 800,00,00 Zadanie nr 4 pn.: „Modernizacja SP we Frydku” w kwocie: 2 400,00 w terminie do dnia 06.08.2018r. do godz. 14:00). 2.Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: Zadanie nr 1 pn.: „Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna” Zadanie nr 2 pn.: „Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna” Zadanie nr 3 pn.: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej” Zadanie nr 4 pn.: „Modernizacja SP we Frydku” znak postępowania: ZP.271.2.13.2018. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110) 4.Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego numer konta bankowego: 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006; w terminie zgodnym z pkt. 1. b.w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie. c.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 7a. 9.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1b ustawy PZP dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Szczegółowy opis spełnienia warunku określa pkt IX B1 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż kwota wymagana dla zadania: 200 000,00zł • zdolności technicznej i zawodowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej — załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczeniem Wykonawca potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1, pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach