Przetargi.pl
Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II

ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem 64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    REGON: 271505514
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego w Rybniku ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania na podstawie specyfikacji wykonania i odbioru robót i w oparciu o przedmiary robót.Zadanie 1 Remont obiektu (szatnia damska wraz z pomieszczeniami sanitarnymi, szatnia męska wraz z pomieszczeniami sanitarnymi, jadalnia, korytarz ) wraz z pomieszczeniem chłodniZakres robót:1. prace rozbiórkowe i demontażowe, w tym: wyburzenie ścian działowych, wyburzenie warstw posadzkowych, skucie istniejącej okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych, wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż instalacji elektrycznej, demontaż instalacji wody i kanalizacji, demontaż płyt warstwowych w istniejącej chłodni;2. prace ogólnobudowlane, w tym: budowa ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na rusztach metalowych, wykonanie jastrychów cementowych, wykonanie nowych nadproży wraz z osadzeniem nowych ościeżnic drzwiowych, wykonanie zabudowy pionów kanalizacyjnych, wykonanie odpływów liniowych;3. prace wykończeniowe, w tym: w pomieszczeniu sanitariatów wykończenie ścian płytkami ceramicznymi wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej; w pomieszczeniach suchych wykończenie ścian farbami emulsyjnymi; w korytarzu wykończenie ścian tynkiem mozaikowym o grubości ziarna do 2,0mm wykończenie posadzek płytkami gresowymi wraz z cokolikami; wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych; zamontowanie drzwi wewnętrznych;4. prace instalacyjne, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wody i kanalizacji, wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem nowego osprzętu elektrycznego, montaż nowej armatury sanitarnej.Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że w ramach zadań zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych.Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.Przypomina się również, że:- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.Termin usunięcia wad: do 14 dni liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.Uwaga:W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.Zadanie 2 Dostawa i montaż urządzeń chłodniczych i sprzętuZakres dostawy i montażu1. dostawa i montaż kompletnych urządzeń niezależnie pracujących, wyposażonych w tace na ciało oraz ramy pod trumny, wykonanych z wysokogatunkowej stali nierdzewnej-kwasoodpornej w następującej konfiguracji:- chłodnia na 8 ciał – 6 ciał na tacy + 2 ciała w trumnie (temp. ok. -5°C - +5°C),- chłodnia na 4 ciała – 3 ciała na tacy + 1 ciało w trumnie (temp. ok. -5°C - +5°C),- chłodnio-mroźnia na 4 ciała – 3 ciała na tacy + 1 ciało w trumnie (temp. ok. -10°C - +3°C);2. stół do toalety pośmiertnej wykonany w całości z wysokogatunkowej stali nierdzewnej – kwasoodpornej, wyposażony w system zraszania blatu roboczego;3. hydrauliczny wózek transportowo-podnośnikowy wykonany z materiałów nierdzewnych – kwasoodpornych;4. waga platformowa wykonana ze stali nierdzewnej pozwalająca ważyć duże obiekty do 500 kg.Termin usunięcia wad: do 5 dni roboczych liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum minimum 24 miesiące gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach