Przetargi.pl
Zadanie nr 1: „Modernizacja drogi gminnej ul. Dworska w miejscowości Zygodowice” Zadanie nr 2: „Modernizacja drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Radocza.” Zadanie nr 3: „Modernizacja drogi gminnej ul. Jaworowa w miejscowości Tomice.” Zadanie nr 4: „Modernizacja drogi gminnej ul. Graniczna w miejscowości Witanowice. Zadanie nr 5: „Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionka w miejscowości Lgota.

Gmina Tomice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Tomice, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomice
    ul. Wadowicka 51
    34-100 Tomice, woj. małopolskie
    tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
    REGON: 07218212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: „Modernizacja drogi gminnej ul. Dworska w miejscowości Zygodowice” Zadanie nr 2: „Modernizacja drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Radocza.” Zadanie nr 3: „Modernizacja drogi gminnej ul. Jaworowa w miejscowości Tomice.” Zadanie nr 4: „Modernizacja drogi gminnej ul. Graniczna w miejscowości Witanowice. Zadanie nr 5: „Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionka w miejscowości Lgota.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pięciu odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Tomice w następującym zakresie: Zadanie 1 - roboty pomiarowe, czyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, ścinanie mechaniczne poboczy, oczyszczanie przepustów z namułu, wykonanie ścianek żelbetowych przepustów, oczyszczanie nawierzchni drogowej, wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniem, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową z grysem kamiennym, uzupełnienie poboczy, roboty porządkowe Zadanie 2 - roboty pomiarowe, ścinanie mechaniczne poboczy, wykonanie przepustów z rur dwuściennych, wykonanie ścianek czołowych żelbetowych przepustów, ułożenie korytek betonowych na ławie żwirowej i podsypce cementowo – piaskowe, ułożenie płyt ażurowych betonowych na podsypce cementowo- piaskowej, wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniem, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową z grysem kamiennym, uzupełnienie poboczy, roboty porządkowe Zadanie 3 - roboty pomiarowe, ścinanie mechaniczne poboczy, roboty ziemne, wykonanie przepustów z rur dwuściennych, wykonanie ścianek czołowych żelbetowych przepustów, ułożenie korytek betonowych na ławie żwirowej i podsypce cementowo – piaskowej, oczyszczanie nawierzchni drogowej, wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, uzupełnienie poboczy, roboty porządkowe Zadanie 4 - roboty pomiarowe, ścinanie mechaniczne poboczy, oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, oczyszczanie przepustów z namułu, wykonanie nowych przepustów, wykonanie ścianek czołowych żelbetowych przepustów, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, uzupełnienie poboczy, roboty porządkowe Zadanie 5 - roboty pomiarowe, ścinanie mechaniczne poboczy, oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, oczyszczanie przepustów z namułu, wykonanie ścianek czołowych żelbetowych przepustów, oczyszczenie nawierzchni drogowej, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, uzupełnienie poboczy, roboty porządkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót, które stanowią integralne załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości dla zadania 1 - 4.500,00 zł - słownie ( cztery tysiące pięćset złotych) dla zadania 2 - 1.500,00 zł - słownie ( tysiąc pięćset złotych) dla zadania 3 - 1.500,00 zł - słownie ( tysiąc pięćset złotych) dla zadania 4 - 3.500,00 zł - słownie ( trzy tysiące pięćset złotych) dla zadania 5 - 5.000,00 zł - słownie ( pięć tysięcy złotych) a) w pieniądzu: (zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: BBS Bielsko – Biała o/Wadowice 05 8111 1019 2002 2002 0998 0001, w tytule wpłaty należy zamieścić numer i tytuł zadania: Zadanie nr 1: „Modernizacja drogi gminnej ul. Dworska w miejscowości Zygodowice” Zadanie nr 2: „Modernizacja drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Radocza.” Zadanie nr 3: „Modernizacja drogi gminnej ul. Jaworowa w miejscowości Tomice.” Zadanie nr 4: „Modernizacja drogi gminnej ul. Graniczna w miejscowości Witanowice. Zadanie nr 5: „Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionka w miejscowości Lgota. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn.zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Gminy Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty, Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 b) zawierać w swojej treści: - oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych, - nazwę zadania: Zadanie nr 1: „Modernizacja drogi gminnej ul. Dworska w miejscowości Zygodowice” Zadanie nr 2: „Modernizacja drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Radocza.” Zadanie nr 3: „Modernizacja drogi gminnej ul. Jaworowa w miejscowości Tomice.” Zadanie nr 4: „Modernizacja drogi gminnej ul. Graniczna w miejscowości Witanowice. Zadanie nr 5: „Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionka w miejscowości Lgota. c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 3. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 4. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ oraz informacji na temat podwykonawców –załącznik nr 7 do SIWZ 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń do oferty należy dołączyć: 5. Formularz ofertowy stanowiący wzór załącznik nr 1 do SIWZ 6. Kalkulację wykonania robót – wykonaną na podstawie specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót stanowiącą – załącznik nr 2 do SIWZ 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP –załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach