Przetargi.pl
Zadanie nr 1: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 8m3- 10 szt., Zadanie nr 2: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 12m3- 10 szt.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 7249940 , fax. (076) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 7249940, fax. (076) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 8m3- 10 szt., Zadanie nr 2: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 12m3- 10 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV (Wspólny słownik Zamówień) - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 8m3- 10 szt., Zadanie nr 2: dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 12m3- 10 szt. CPV (Wspólny słownik Zamówień) - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Zadanie nr 1: Dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 8m3 - 10 szt. Każdy kontener musi być dostosowany konstrukcyjnie do samochodów bramowych i wykonany ze stali St3S, wg podanego opisu: Wymiary wewnętrzne: 340x110x164 (cm), dno kontenera wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm, poszycie całkowicie wykonane z blachy stalowej o grubości 2 mm, konstrukcja kontenera wykonana z kształtownika zamkniętego 70x50 lub 80x40 giętego na zimno, rama nośna wykonana z ceowników gorącowalcowych - posiadająca mechanizmy naprowadzająco zaczepowe kontenera do pojazdu, spoiny ciągłe w całej konstrukcji, tylna klapa do rozładunku jednoskrzydłowa otwierana w całości do góry, posiadająca co najmniej dwa zawiasy wyposażone w smarowniczki z łbem stożkowym zamykana na zamknięcia zatrzaskowe, pokrywa górna wykonana w formie czterospadowej o wysokości 35 cm, posiada sześć otworów wrzutowych wykonanych symetrycznie z zamontowanymi drzwiczkami otwieranymi na bok (dwuzawiasowe), pomalowane farbą podkładową i polakierowane na kolor zielony. Kontenery muszą być wyprodukowane w 2009 r. Zadanie nr 2: Dostawa kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 12 m3- 10 szt. Każdy kontener musi być dostosowany konstrukcyjne do samochodów bramowych i wykonany ze stali St3S, wg podanego opisu: Wymiary zewnętrzne części ładowanej dolnej: 400x182x122 (cm), dno kontenera wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm, poszycie całkowicie wykonane z blachy stalowej o grubości 2 mm, konstrukcja kontenera wykonana z kształtownika zamkniętego 80x40 giętego na zimno, płaszczyzny boczne wzmocnione kształtownikami 80x40 konstrukcja w kształcie podwójnej litery H z dodanym wzmocnieniem podłużnym na całej długości od zagięcia przedniego (45 stopni) do końca kontenera, obramowanie zewnętrzne dolne wykonane z kątownika 40x40, rama nośna wykonana z ceowników gorącowalcowanych lub ceownika zimnogiętego - posiadająca mechanizmy naprowadzająco zaczepowe kontenera do pojazdu, spoiny ciągłe w całej konstrukcji wewnętrznej oraz 5 cm długości z przerwami 10 cm na poszyciu zewnętrznym, tylna klapa do rozładunku jednoskrzydłowa wzmocniona kształtownikami w kształcie litery H- otwierana w całości do góry posiadająca co najmniej dwa zawiasy wyposażone w smarowniczki z łbem stożkowym zamykana w dolnej części na boki na zamknięcia zatrzaskowe, pokrywa górna wykonana: w warstwie górnej płaszczyzna płaska 400x70 (cm), warstwy boczne 400x70 (cm) spadowe pod kontem 45 stopni do górnej, posiada osiem otworów wrzutowych o wymianach 48x50 (cm) wykonanych symetrycznie z zamontowanymi drzwiczkami otwieranymi na bok (dwuzawiasowe), pomalowane farbą podkładową i polakierowane na kolor zielony. Kontenery muszą być wyprodukowane w 2009 r. Warunki ogólne, jednakowe dla wszystkich części (zadań) zamówienia: 1.Miejsce dostawy: baza eksploatacyjna Zamawiającego, 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1, woj. dolnośląskie, 2.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 3.Zamawiający dokona zapłaty po dostawie przedmiotu zamówienia od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest podpisanie przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność dostawy z warunkami określonymi w SIWZ. Uwaga: Konstrukcja i wykonanie pojemników powinna: -dawać gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas opróżniania i osób gromadzących w nich odpady: -spełniać wymogi polskich norm Zamawiający przy odbiorze kontenerów będzie sprawdzał zgodność z wymogami określonymi w SIWZ. Kontenery, które nie będą spełniać tych wymogów nie będą przyjęte.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych) Zadanie nr 2: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych) 2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.11.2009 r. o godz. 09:00 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. nr rachunku 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ). Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 ( tj. do dnia 24.11.2009 r. do godz. 09:00) w kasie Zamawiającego muszą znaleźć się w/w formy wadium ( w przypadku przesłania oferty pocztą i wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), należy przesłać w oddzielnej przesyłce z oznaczeniem: wadium przetargowe do postępowania pn. Wpisać numer zadania wraz z nazwą W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 24.11.2009 r. do godz. 09:00i oznaczone: wadium przetargowe pn.: Wpisać numer zadania wraz z nazwą O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie. decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Kopia dokonanego przelewu powinna stanowić załącznik do oferty. Załączone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art.46 ust 4a i ust 5 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : Warunki podmiotowe: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 1) niniejszej SIWZ. 2.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ. 3.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 3),4) niniejszej SIWZ 4.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 5) niniejszej SIWZ. Warunki przedmiotowe: 5.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfilacjom technicznym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 6) niniejszej SIWZ. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę ( lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) na każdej ze stron. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych -zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy inne podmioty udostępniają Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły). Wykonawca składający ofertę musi udokumentować wykonanie dostaw polegających na dostawie kontenerów metalowych: Wykaz musi zawierać co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie kontenerów metalowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN brutto każda. 6.Deklaracje zgodności dla oferowanych kontenerów lub oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu deklaracji zgodności na dostarczone kontenery w momencie ich przekazania Zamawiającemu. Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie: 7.Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 8.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w rozdziale III niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego. Pełnomocnictwo 9.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalność gospodarczej. 10.Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks Cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. ) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach