Przetargi.pl
Dostawa bielizny szpitalnej, odzieży dla niemowląt, odzieży dla pacjentów oraz pieluch dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bielizny szpitalnej, odzieży dla niemowląt, odzieży dla pacjentów oraz pieluch dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa bielizny szpitalnej, odzieży dla niemowląt, odzieży dla pacjentów oraz pieluch dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu podzielonej na nw. pakiety: a) Pakiet nr 1 - bielizna szpitalna - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - bielizna szpitalna - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Pakiet nr 2 - bielizna dziecięca - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - bielizna dziecięca - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c) Pakiet nr 3 - Pieluchy tetrowe - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - pieluchy tetrowe - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga aby: a) oferowany przedmiot zamówienia był wielokrotnego użytku (dotyczy wszystkich pakietów), b) wszystkie zaoferowane i wymienione w formularzach cenowych wyroby muszą spełniać warunki określone w formularzach asortymentowo - cenowych oraz niniejszym rozdziale. c) Określone w formularzach asortymentowo - cenowych wymiary wymaganego przedmiotu zamówienia dotyczą wymiarów po jednym praniu w temp. 95 stopni C i są to wymiary minimalne. Oferta, zawierająca asortyment, który po jednym praniu nie spełni wymagań w zakresie wymiarów, zostanie odrzucona. d) oferowany przedmiot zamówienia mógł być sterylizowany każdą metodą, e) Uczestnik postępowania dostarczył próbki w ilościach określonych w załącznikach (pakietach). 3. Informacje dodatkowe: a) miejsce dostawy - magazyn - Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2 we Wrocławiu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395111008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na druku ZP-17 metodą zero - jedynkową na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Dokumenty, o których mowa w pkt a) 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a) 3) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 1.b stosuje się odpowiednio. d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert. 3. Oświadczenia z art. 22 Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Oświadczenia z art. 24 Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Oświadczenia z art. 44 Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla wybranego zadania lub zadań), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 7. Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w formularzach cenowych (skład, gramatura, temperatura prania, sterylizacja).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość (wartość użytkowa)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach