Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72600 Świnoujście, ul. Steyera
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
- Data zamieszczenia: 2017-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28
72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 261-242581, fax. 261-242309
REGON: 81114359400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1 -Dostawa artykułów biurowych Zadanie nr 2 -Dostawa artykułów papierniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 -Dostawa artykułów biurowych zgodnie z Wykazem artykułów biurowych stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Zadanie nr 2 -Dostawa artykułów papierniczych zgodnie z Wykazem artykułów papierniczych stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1: 4.067,58 zł (słownie: cztery tysiące sześćdziesiąt siedem złotych 58/100). Zadanie nr 2: 3.686,74 zł (słownie: trzy tysiące sześćset osiemdziesiąt sześć złotych 74/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu (wpłata przelewem na konto nr 68 1010 1599 0022 1913 9120 0000; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym wpłaconym na ww. konto Zamawiającego;c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Wadium składane w jednej z form, o których mowa w pkt 3, ppkt c), d) e) lub poręczeniach bankowych Wykonawca przesyła na adres Zamawiającego, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Wadium zostanie zdeponowane/-a w Kasie Zamawiającego (w jego siedzibie). Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej.Adres Zamawiającego, na który należy przesłać w/w dokument: KOMENDA PORTU WOJENNEGO ul. Steyera 28 72-600 Świnoujście 5.Dopuszcza się osobiste złożenie dokumentu w pok. Nr 115, budynek 34 (sztab KPW) w dniu otwarcia ofert, przed terminem ich składania. Wadium zostanie zdeponowane w Kasie Zamawiającego przez pracownika Sekcji zamówień publicznych. Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp.9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, tj.: Zadanie Nr 1 – Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Zadanie Nr 2 – Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2021-01-20 - Produkcja i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Projektu EkoBarkod - metody molekularne w walce z inwazją obcych gatunków (II edycja)
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa materiałów promocyjnych i biurowych na potrzeby projektu Doskonała nauka – Implikacje zrównoważonego rozwoju w gospodarce przestrzennej i e-gospodarce, nr umowy DNK/SP/464735/2020
Dodano: 2020-08-18 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2020-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-08-20 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2019-06-14 - Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin
Dodano: 2019-01-24 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-01-22