Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 400 , fax. 914 394 763
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 400, fax. 914 394 763
    REGON: 10613083001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna. Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) artykułów biurowych i papieru ksero zwanych dalej „artykułami biurowymi” oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji. 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej „artykułami biurowymi” oraz materiały eksploatacyjne na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwaną dalej SIWZ, oraz w „Wykazie zamawianego papieru” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 B do SIWZ. Dostawa materiałów eksploatacyjnych odbędzie się jednorazowo do siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie w ilości i asortymencie określonym w Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów wg załącznika nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 4 C do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych zostały określone w rozdziale III SIWZ pkt 6 oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 – dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.1. w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.2. Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.3. w tym tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 7. Za artykuły równoważne (zadanie nr 1) należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest, co najmniej taka, jak wymagana przez Zamawiającego. Artykuły nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 8.Zamawiający wymaga dostarczenia (zadanie 3) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną. 9.Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1,2) oraz materiałów eksploatacyjnych do jednostek Zamawiającego będą realizowane: Zadanie nr 1 - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załącznika nr 4A do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 15.10.2019 r. Dostawa artykułów biurowych do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostanie zrealizowana w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Biur Powiatowych. Zadanie nr 2 – dostawa papieru ksero w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy Zadanie nr 3 – dostawa materiałów eksploatacyjnych, w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie. 10.Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu. 11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe i na materiały eksploatacyjne na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym (wraz z dołączonym dokumentem WZ dotyczy artykułów biurowych i papieru ksero) . 12.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B, 4 C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo do podpisania oferty wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia), 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia), 3. Zobowiązanie wymienione w rozdziale VI pkt 7 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (oryginał). 4.W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w rozdziale VI SIWZ pkt 6.1 ppkt 1). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach